Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
Mycket sorglig historia, tycker givetvis synd om din far. Att förlora sin mor är alltid sorgligt. Men att förlora henne som bebis och på det oerhört tragiska och onödiga sätt som det skedde på, ja det är för jävligt.
Att en sån ondskefull handling som GM utförde kan få så ödesdigra konsekvenser för fler människor än den han ville skada, men GM har antagligen inte ens tänkt så långt i sin enfald.
Jag ställer mig också frågande till på vilket sätt GM avled, sjukdom, olycka eller självmord....lutar åt det sista.
Ingen som känner till ngot om detta. Nadine, lever din far? Vet han någonting mer om detta, månne?
Ja han lever!jag har faktiskt aldrig frågat om han vet hur GM dog,men ska göra det!
Tror aldrig han direkt mått dåligt utav det som hände då hans adoptivföräldrar(farmor o farfar)är underbara människor och gett honom ett bra liv,men de klart att han säkert undrar över mycket precis som mig..
Jag har försökt få tag i boken "liv och död i Stockholm" där det står om händelsen men den är slut överallt..det ända vi har kvar från farmor Sonja är två tidnings urklipp om händelsen och en bild på henne(innan det tragiska)