2010-07-20, 21:09
Medlem
Paco.Escobars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eckehomo
Yes sure Bob, Vi Noterar att du, åtminstone, är pluggsmart. Hur det hänger ihop med din FB-relation där vi WT hänger har Vi dock inte klurat ut.

Well, jag är väl en av de så kallade förlorade. Pluggsmart eller ej, nu för tiden spenderar jag dagarna med att röka gräs, spela PS3 och läsa på FB. Juristutbildningen avbröts och nu för tiden är det jobb som gäller, det ligger ingen prestigefylld examen inom räckhåll för den delen heller... Får jag fortfarande hänga kvar på FB enligt Dig, käre herr Eckehomo?

Jag kan btw lägga till att Nicole har en ganska jobbig röst om det gör någon glad?
Citera
2010-07-21, 11:05
Medlem
Lady Gaga och foppa? Cool story bro!
Citera
2010-08-02, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paco.Escobar
Ska inte säga att jag kände henne, men jag gick samma skola samtidigt och har pratat en hel del med henne. Till alla Flashbackares glädje kan jag meddela att hon gick under namnet LH - lillhoran hos killarna i vår årskurs. Tyvärr kan jag inte säga att det berodde på att hon egentligen var särskillt slampig utan det hela grundade sig i att hon stötte ganska friskt på en av guiderna på det läger man åker när man börjar 1:an på gymansiet. Inget hände då han hade flickvän men folk som går på VRG är i regel ganska "pryda" så det krävs väl inte så mkt för att få den stämpeln.

Under det lägret känner man ju ingen heller så man kan ju göra sig ett rykte ganska snabbt. Hon pratade ganska mycket sex osv också, men det var nog mest för att visa sig cool bland de andra små 1rna och bli en av de "tuffa". Jag var med som gudie på de lägret så jag såg det "first hand".

Att hon gått på VRG och nu Handels borgar för att hon är smart, eller åtminstonde pluggsmart. Mitt intryck av henne under gymnasietiden var att hon var ganska osäker och lite skrikig. Mycket attityd liksom, men återigen, det är med Viktor Rydberg-mått mätt så det behöver inte betyda så mycket i den stora världen.

Luciafesten existerade inte, men hon hånglade däremot med en av mina polare på insparksfesten som var på Container, en jävligt skabbig lokal i en källare i närheten av Odenplan. Kan tyvärr inte konfirmera huruvida hon var en av 1rna som "stippade" på dansgolvet.

Hur som helst så var det jävligt lustigt att se att hon är ihop med Foppa. Fick ett mms av en polare som fotat ngn Se&Hör eller liknande tidning där hon är på bild med Brolin med texten: "Kolla vad LH har för sig nu."

Tror egentligen att det är en bra tjej, kanske lite osäker men hon är i alla fall smart och inget vanligt korkat våp.

Det där med prat om avsugningar på lägret kommer jag faktiskt ihåg

Och luciafesten existerade, ute i gubbängen/skarpnäck/liknande och där hände en hel del. Den gången slutade det med att Nicole blev hämtad av sin dåvarande pojkvän i taxi

Mitt starkaste minne av henne förutom att hon var söt och kåt var att hon var ganska flamsig.

OT: många från VRG verkar ha hoppat av sina högre utbildingar. Även självmordsfrekvensen verkar vara ganska hög, vet iaf ett par stycken som på de få åren som gått sedan studenten. Lite sjukt e.g.
Citera
2010-08-02, 15:46
Medlem
Paco.Escobars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dart_1
Det där med prat om avsugningar på lägret kommer jag faktiskt ihåg

Och luciafesten existerade, ute i gubbängen/skarpnäck/liknande och där hände en hel del. Den gången slutade det med att Nicole blev hämtad av sin dåvarande pojkvän i taxi

Mitt starkaste minne av henne förutom att hon var söt och kåt var att hon var ganska flamsig.

OT: många från VRG verkar ha hoppat av sina högre utbildingar. Även självmordsfrekvensen verkar vara ganska hög, vet iaf ett par stycken som på de få åren som gått sedan studenten. Lite sjukt e.g.

Säker på att det var Lucia-fest? Kan iofs varit efter att jag gått ut, men nu när du nämner det ringer det en klocka om en hemmafest i förorten där det serverades läkarsprits-bål som klingar bekant. Jag drack ganska mycket av bålen så jag kan inte komma med mer där.

Svar på OT, ja. Totalt 3st av ca 100 avgångselever från min årskurs är tragiskt nog numera ur livet.
Citera
2010-08-02, 15:52
Medlem
Han är känd för att tycka om unga tjejer.
Citera
2010-08-02, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paco.Escobar
Säker på att det var Lucia-fest? Kan iofs varit efter att jag gått ut, men nu när du nämner det ringer det en klocka om en hemmafest i förorten där det serverades läkarsprits-bål som klingar bekant. Jag drack ganska mycket av bålen så jag kan inte komma med mer där.

Svar på OT, ja. Totalt 3st av ca 100 avgångselever från min årskurs är tragiskt nog numera ur livet.

Det var en luciafest hos Jakob W som gick i 3an när du gick i 2an. Det serverades läkarspritsbål, spetsad champagne och söta tjejer ifrån ettan, däribland Nicole Nordin.=) En riktigt bra fest m.a.o. Hennes årskull var fin!
Citera
2010-08-02, 16:39
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30rocks
Det är klart man vill ha en yngre fru. För det första så går pengarna på något bra och kuken står. Bra jobbat forsberg. Man kan ju inte heller påstå att tjejen inte vet vad hon gör.

Precis, orka med alla gnällapor som tror att livets mening består av fyra snorungar och en gammal tant.
Citera
2010-08-14, 11:20
Medlem
Knowladges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
haha hur fan kan man vilja ha en sånn? foppa kan väl ha en ny tjej varje kväll om han skulle vilja varför dras med något 22årigt pucko från stureplan, lite hugh hefner syndrom här.
Har legat med hennes väninna, tight och skön men ingen fantasi. Hon själv satt utanför och väntade.
Citera
2010-08-14, 11:59
Medlem
1x1s avatar
"Nicole 22, tjejen som fångat Foppas hjärta" .. Snarare fångat hans kuk.
Citera
2010-08-14, 12:36
Medlem
Semestas avatar
Skulle fan också bli tryckt av foppa en gång bara for the lulz och för pengarna
Citera
2010-08-14, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1x1
"Nicole 22, tjejen som fångat Foppas hjärta" .. Snarare fångat hans kuk.
Hon skiter nog fullständigt i hans hjärta elller kuk......
Hon är ute efter hans plånb,,,,förlåt,skridsko.....
Citera
2010-08-14, 18:21
Medlem
1x1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Hon skiter nog fullständigt i hans hjärta elller kuk......
Hon är ute efter hans plånb,,,,förlåt,skridsko.....

Ja, faktiskt. Siktar förmodligen på att gifta sig med honom, precis som Emma gjorde med Zäta, och sedan casha in genom skillsmässa. Jag hoppas att både Foppa och Zäta vet vad äktenskapsförord är till för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in