Citat:
Ursprungligen postat av Paco.Escobar
Ska inte säga att jag kände henne, men jag gick samma skola samtidigt och har pratat en hel del med henne. Till alla Flashbackares glädje kan jag meddela att hon gick under namnet LH - lillhoran hos killarna i vår årskurs. Tyvärr kan jag inte säga att det berodde på att hon egentligen var särskillt slampig utan det hela grundade sig i att hon stötte ganska friskt på en av guiderna på det läger man åker när man börjar 1:an på gymansiet. Inget hände då han hade flickvän men folk som går på VRG är i regel ganska "pryda" så det krävs väl inte så mkt för att få den stämpeln.
Under det lägret känner man ju ingen heller så man kan ju göra sig ett rykte ganska snabbt. Hon pratade ganska mycket sex osv också, men det var nog mest för att visa sig cool bland de andra små 1

rna och bli en av de "tuffa". Jag var med som gudie på de lägret så jag såg det "first hand".
Att hon gått på VRG och nu Handels borgar för att hon är smart, eller åtminstonde pluggsmart. Mitt intryck av henne under gymnasietiden var att hon var ganska osäker och lite skrikig. Mycket attityd liksom, men återigen, det är med Viktor Rydberg-mått mätt så det behöver inte betyda så mycket i den stora världen.
Luciafesten existerade inte, men hon hånglade däremot med en av mina polare på insparksfesten som var på Container, en jävligt skabbig lokal i en källare i närheten av Odenplan. Kan tyvärr inte konfirmera huruvida hon var en av 1

rna som "stippade" på dansgolvet.
Hur som helst så var det jävligt lustigt att se att hon är ihop med Foppa. Fick ett mms av en polare som fotat ngn Se&Hör eller liknande tidning där hon är på bild med Brolin med texten: "Kolla vad LH har för sig nu."
Tror egentligen att det är en bra tjej, kanske lite osäker men hon är i alla fall smart och inget vanligt korkat våp.
Det där med prat om avsugningar på lägret kommer jag faktiskt ihåg
Och luciafesten existerade, ute i gubbängen/skarpnäck/liknande och där hände en hel del. Den gången slutade det med att Nicole blev hämtad av sin dåvarande pojkvän i taxi
Mitt starkaste minne av henne förutom att hon var söt och kåt var att hon var ganska flamsig.
OT: många från VRG verkar ha hoppat av sina högre utbildingar. Även självmordsfrekvensen verkar vara ganska hög, vet iaf ett par stycken som på de få åren som gått sedan studenten. Lite sjukt e.g.