2014-03-02, 20:33
Bannlyst
Alltså, nu är bruden 26 (minst)! Dags att ändra rubriken?
Citera
2014-03-04, 11:32
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majkel543
varöfr gjorde peterforsberg slut på sin kareär? Jo Nicole Nordin ville att foppa skulle sluta sin kareär för att de fick en Lennox. Foppa har tjej på 25 års oldern. Foppa är mycket för gammal för sånt här skit...... Foppa. Sverige fotfarande älskar dig.

Hahaha! Va?

18-års græns hær, ær du medveten om det?

Hon blev ju gravid EFTER han hade avsultat sin karriær. Han slutade 2010, sonen føddes 2012.
Citera
2014-06-23, 19:40
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah15
"Jag längtar ändå lite till sommaren så man kan ta den där lax avocadon"

HAHAHA jag garvade högt i stolen. Sett dokumentären många gånger och vill ta skämskudden för ansiktet, men när jag läste det en gång och en gång till med överlägsen-dryg stockholmsdialekt så blev et guld
Citera
2015-02-11, 14:11
Medlem
Hört en riktigt intressant sak om Peter Foppa Forsberg nu, en bekant till Peter berättade för mig att Peter tydligen har haft en liten affär med Gunnilla Persson i början av hans karriär. Det finns lite spekulationer om att Peter är pappa till Gunillas barn... Shit vilken soppa!
Citera
2015-02-11, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dino90
Hört en riktigt intressant sak om Peter Foppa Forsberg nu, en bekant till Peter berättade för mig att Peter tydligen har haft en liten affär med Gunnilla Persson i början av hans karriär. Det finns lite spekulationer om att Peter är pappa till Gunillas barn... Shit vilken soppa!

Detta har du fått om bakfoten, tycker du helt ärligt att Gunillas barn är lik Peter? Rimligtvis så borde det finnas något drag från Peter..
Citera
2015-02-26, 22:21
Bannlyst
Citat:
Hollywoodfrun? Tveksamt. Finns bra mycket bättre spekulanter där.
Citera
2015-02-28, 11:07
Medlem
keysters avatar
Citat:

Låter helt osannolikt då Gunilla Persson bara är med mångmiljonärer och Peter Forsberg började tjäna pengar halvvägs in i sin karriär. Att Peter var sugen på Gunilla och gjorde allt i sin makt att få vara med denna gudinna råder det dock inget tvivel om!
Citera
2015-03-01, 23:14
Medlem
mittfosterlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyster
Låter helt osannolikt då Gunilla Persson bara är med mångmiljonärer och Peter Forsberg började tjäna pengar halvvägs in i sin karriär. Att Peter var sugen på Gunilla och gjorde allt i sin makt att få vara med denna gudinna råder det dock inget tvivel om!

Är detta verkligen sant?
Citera
2015-03-02, 17:34
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittfosterland
Är detta verkligen sant?

Ja det här måste grävas i. Vilken sanslös skvallernyhet det vore
Citera
2015-03-02, 23:48
Medlem
Visst har det ryktats om att Kung Foppa dunkat på Linda Rosing för rätt längesen och haft bra med ångest efteråt. Eller har jag drömt?
Citera
2015-03-08, 13:14
Bannlyst
Gunilla kanske bara är med miljonärer enligt henne. Men hon ser ju inte direkt miljonärsaktig ut nu.
Hon skulle kunna varit med Peter Forsberg. Erica föddes aug 2002, alltså tillverkad nov, dec 2001. Den tiden då Peter Forsberg låg på toppen av sin karriär med en lön på 121 miljoner per år och man trodde att han skulle spela på topp många år till ( = tjäna väldigt mycket pengar).

Så Peter Forsberg var nog helt klart en miljonär enligt Gunilla och skulle kunnat gett henne en bra livstidsförsörjning.

Peter Forsberg gillar bestämda kvinnor som lyxlever på hans pengar med tanke på vem han är gift med nu.
Citera
2015-03-08, 13:23
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Han fick prins Daniel till arenan i Övik för hyllningen. MoDo var på topp och förlorade episkt 1-6, MoDo mot Frölunda.

Undra om även Nicole Nordin får umgås med vänner till kungafamiljen? Tror inte Victoria umgås privat med Foppas tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in