Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-04-26, 15:38
Medlem
Thornhills avatar
Hur kan gummit spricka egentligen? Hur går det till? Jag menar, gummit är ju sjukt tåligt och elastiskt.
Citera
2010-04-26, 15:39
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falk.
Detta undrar jag också, hört att det inte ska vara så bra men om det funkar skulle jag kunna tänka mig använda två stycken.
Som ovanstående sa så försvinner nog njutningen med två.
Citera
2010-04-26, 15:41
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Hur kan gummit spricka egentligen? Hur går det till? Jag menar, gummit är ju sjukt tåligt och elastiskt.
Hård på dicken - gummi spricker
Citera
2010-04-26, 15:50
Medlem
Falk.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrMoro
Hmm, det här låter spännande. Det softaste är ju att köra utan gummihatt.
Jo, när den väl har spruckit så kan man ju fortsätta utan men nu söker jag tips för att få kondomen hel efter ett samlag
Citera
2010-04-26, 16:25
Medlem
HerrMoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falk.
Jo, när den väl har spruckit så kan man ju fortsätta utan men nu söker jag tips för att få kondomen hel efter ett samlag
Haha, glidmedel eller en våt tjej har funkat vid de två tillfällena jag använt kondom. Spotta på kuken innan du lirkar in den och sen får du spotta varannan minut ungefär. Eller så är det fullt naturliga svaret att du är välhängd och förutom att du sliter ner kondomen även applicerar fel sorts tryck på den (tillsammans med friktionen). Men om du kan fortsätta utan så är det väl onödigt att ha den från början?

Saliv ger dig det "lättaste" glidet medan typ Klick! (skitmedel förövrigt, känns som att använda kondom) gör att känseln helt försvinner och ändå lyckas vara lite 'segt' medan olja (babyolja, rapsolja, massageolja) har en tendens att ge liite för dåligt glid, så ta ett ordentligt halt glidmedel om du vill köpa något. Så kör en fet loska och smörj in ollonet (med kondom på... duh), när du sen tröttnat på att ha henne överst (vilket sker efter 2-3 minuter) så kan du smörja in penis igen, blir liksom naturligt vid ställningsbyte och när du står bakom eller är överst så är det enklare att applicera saliv. Som jag skrev använder jag aldrig sådana moderniteter som kondom men att slänga på lite extra glid är ju helt naturligt.

Ett stående tips för att behålla vätskenivån så du inte torkar i munnen är att ha en tvåliters multivitaminjuice vid sänggaveln. Har du förresten tips på hur man använder kondom så det blir skönt eller vilken variant man behåller känseln med?

Citat:
Ursprungligen postat av Bowl
Där kom svaret.. Efter hela 10 +1 inlägg
Yes, men nu var uppenbarligen kondomanvändning inkluderat som del av frågeställningen...
Senast redigerad av HerrMoro 2010-04-26 kl. 16:36.
Citera
2010-04-26, 18:21
Medlem
anthropophobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrMoro
Men om du kan fortsätta utan så är det väl onödigt att ha den från början?

Nej men då har den ju redan spruckit så då gör den ju ingen nytta... Med andra ord är skadan redan skedd, så va e poängen att sluta då?
Citera
2010-04-26, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barrot08
använd två?

2 st spricker enklare än 1 eftersom de gnids mot varandra.

Pröva använd mer glidmedel om det är torrt + raka dig?
Citera
2010-04-26, 20:58
Medlem
Använd inte samma gummi flera gånger
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem