Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-08-29, 20:42
Medlem
Ulricas avatar
Dirty Sanchez

"When having sex with a women you insert you finger or penis into her bum hole and wipe it under her nose."
Citera
2010-08-29, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anthropophobic
Sånt här är alltid roligt att läsa och det närmaste jag kunde komma här på FB var "komiska sexställningar", men det är inte riktigt vad jag är ute efter. Jag är ute efter de mest absurda och perversa sexställningar man själv har upplevt/läst om/hört om!

Mina bidrag så här i början för att komma igång är först Bloody Mary
Den går till som följer: Din sexpartner suger av dig, innan du ska komma så gör du klart för honom/henne att han/hon ska ta satsen i ansiktet. Precis innan du kommer, rycker du ut kuken, slår sönder näsan på han/hon o lägger satsen runt munnen. Resultatet blir en härlig blandning på blod och sagge.

Det andra och sista bidraget jag har just nu är Donkey Punch. De flesta har väl hört talas om detta, men för er som inte har det så går det till så här - Du penetrerar din partner i daimkrysset(troligtvis lättast om du står på golvet, och din partner står på knä på sängen/soffan eller vad som nu passar er bäst), precis innan orgasm så ska du rikta ett slag mot nacken/bakhuvudet (känt inom boxning som en "rabbit punch"). Då ska alltså musklerna i anus dra ihop sig så att din orgasm blir så skön och ultimat som möjligt.

Har någon flera sexställningar av denna sort att bidra med?
Alla förslag uppskattas
Herregud, jag trodde det bara var jag som tänkte i dessa banor, men nu ser jag att på Flashback är jag tydligen inte ensam. Dock jag föredrar jag att dela ut tjuvsmällen på truten efter att jag saggat i munnen på bruden. Helst ska framtänderna ryka. De blir najs, hon suger så bra utan framtänder, och dessutom blir hon en utmärkt flasköppnare.
Senast redigerad av Anusbananus 2010-08-29 kl. 21:33.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in