2010-04-28, 17:13
Medlem
1. Jag har nu printscreenat och sparat bilderna på mina spel. Går dessa in (och jag blir miljonär ) och Unibet tar bort mina spel, kan jag då använda mina skärmdumpar som bevis??

------------

2. Jag har lagt mina pengar på någonting som kallas superscore bet på unibet som innebär att man lägger kanske 1kr per rad. Du kan satsa en krona på att det blir 1-1 mellan Hammarby - Trollhättan och kanske 4-1 till Bayern Munchen och går dessa matcher in finns bra chans till stora pengar (lägsta oddset jag sett 10x pengarna). Frågan är nu är inte det säkrast att lägga 2kr på alla resultat som man tror på finns så vinner man ändå i längden?

Exempelvis jag tror:

Fulham - Hamburg 1-2 Liverpool - Atletico Madrid 1-1
Fulham - Hamburg 0-1 Liverpool - Atletico Madrid 2-1
Fulham - Hamburg 1-1 Liverpool - Atletico Madrid 1-2

Stor chans att två av dessa resultat går in och gör de inte det så förlorar jag 2kr x 3 kvitton = 6kr
Vinner jag blir det stora pengar

Vad tycker ni låter som en dum idé?
Citera
2010-04-28, 18:52
Medlem
1. Varför i hela friden skulle unibet ta bort dina spel?

2. Öh? Ska du tippa rätt resultat i två matcher? 1-2 och 1-1 och liknande är ju bland de mest troliga så du kan säkert räkna med en 30-40kr tillbaka på en satsad krona iaf.

Hur ska någon kunna svara på om de resultaten du tror på vinner i längden? Troligtvis förlorar du eftersom bolagen inte ger tillbaka 100% till spelarna, du måste alltså vara skickligare än övriga som spelar superscore för att gå plus i längden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in