• 1
  • 2
2004-03-31, 15:38
Medlem
bananes avatar
Var har du sett att Stefan Schwarz gjorde så många situps?
Bara nyfiken helt enkelt, beundrar den fotbollsspelaren!

Glömmer aldrig när Scholes tacklade Mild så han fick gå ut i första minuten och Schwarz sen tog hand om Beckham =)
Citera
2004-03-31, 16:01
Bannlyst
vad menar ni egentligen med att 700 situps är lätt
inte en chans att ni gör rätt isåfall.
Citera
2004-03-31, 16:22
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruce lee

håller med.
Citera
2004-03-31, 16:40
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruce lee

Vi räknar lite....

låt oss säga att det tar 5 minuter att göra 50 situps. (6 sekunder per situp asså) vi vilar sedan magen i 5 minuter... detta ger oss 50 situps på 10 minuter... vi gör då 300 i timmen. vilket ger oss att om du gör situps med dessa intervaller måste du spendera 2 lite drygt ½timme på detta. För att göra 700. OCh sen kan jag säga att jag gör en 50 situps på runt 2 minuter max. Om någon som är vältränad kan hålla detta tempo ger det att du gör dem på halva den tiden jag gav. Dvs runt 1 timme och 15 minuter. inte omöjligt asså men man måste nog ha tillgång till en hel del socker och proteiner om man inte vill över träna magen. Kolla upp U.S Navy rekord så kan man se en del snubbar som gör närmast otroliga prestationer så det är inte omöjligt!
Citera
2004-03-31, 16:55
Medlem
Laments avatar
Tycker det är en sån typisk ..pr-fras att säga att den och den kändisen gör så och så många 100 situps per dag. Det imponerar säkert hennes 12-åriga tjej-fans!
Citera
2004-03-31, 18:35
Medlem
När Swarz bröt small hälsenan (tror österrike borta)för några år sedan så i för att komma tillbax o komma i form så gjorde han MINST 1200 om dagen. Men egna du din dag åt detta så är det inte svårt..
Citera
2004-03-31, 20:29
Medlem
illums avatar
Media ger oss alltid peak-värden av allt alla kändisar gör, som Britney Spenar tex. Att de tränar konstant, och varje dag gör 700 sit-ups fastän hennes tränare säkert kör mage en dag, ben nästa, sedan armar eller liknande.

Kändisträning bedrivs periodvis, då de inför turneringar eller videoinspelningar maxar en tid för att få tillbaka formen och då är det heldagsträning som gäller. Slår vad om att Britney ser ut som en apelsinskals-semla 2 månader innan turnering men de bilderna får man inte se på aftonbabblet

Ge mig personliga tränare, kock, agent, säkerhetschef, ekonomichef och liknande så ska jag nog göra 1400 sit-ups om dagen, hehe.
Citera
2004-03-31, 21:01
Medlem
ÄlskaMigs avatar
hahah om Britney gör 700 sit ups om dagen hur kommer det då sig att hon har den sladdriga mage hon har?
Citera
2004-03-31, 23:56
Medlem
funkstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
hahah om Britney gör 700 sit ups om dagen hur kommer det då sig att hon har den sladdriga mage hon har?

Efter all supandes, snabbmat och tröstätandes kan även forma vemsomhelst till fläskfia. Men vad gör det? Enligt Britneys PT kan 700 om dagen få bort fläsket. Byt PT!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in