Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-26, 02:57
  #1585
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Såg någon ofattbart mörkt intervju av något slag med henne för något som hette extra tror jag. Hon berättar i ett uppenbart nervöst tillstånd, nästan skakig och flackande med blicken att det inte är i alla sociala sammanhang hon kan berätta om sitt porr-jobb.

Spelade hon in porr när hon var tillsammans med dansken också?

Hon ser i blicken inte ut att må bra längre.. Inte konstigt med den livsstilen. Vad skulle hon kunna göra för att förändra detta? Vad kan hon ev jobba med? Hoppas det löser sig för henne och att någon positivt förändring sker.
Sälja fittan för att köpa en louie väska och resa till Thailand tar hårt på självkänslan. Vad skulle hon kunna jobba med? Bra fråga, tror inte hon varken kan eller vill ta ett vanligt arbete, hon har inga meriter, ingen utbildning och kan ingenting förutom att typ supa på tv och lägga upp bilder på röven. Hon kanske skulle kunna börja strippa men hon är redan nu nästan för gammal och är knappast något som kommer göra hennes mående bättre, kan hon ens dansa?


Har hon slutat med insta och bara kör of nu? Hittar henne inte. Hur som helst så är hon sjukt tragiskt, hur kunde det gå så fel för henne, daddy issues? Trauma som barn? Eller är alla hennes problem skapta av henne själv? Kan inte respektera människan, hon har alltid varit ett svin kommer ihåg hur vidrig hon var mot dom andra i ph som hon var med i typ 8 gånger, hon blev nästan en möbel på det där stället.
Citera
2024-04-26, 10:36
  #1586
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Sälja fittan för att köpa en louie väska och resa till Thailand tar hårt på självkänslan. Vad skulle hon kunna jobba med? Bra fråga, tror inte hon varken kan eller vill ta ett vanligt arbete, hon har inga meriter, ingen utbildning och kan ingenting förutom att typ supa på tv och lägga upp bilder på röven. Hon kanske skulle kunna börja strippa men hon är redan nu nästan för gammal och är knappast något som kommer göra hennes mående bättre, kan hon ens dansa?


Har hon slutat med insta och bara kör of nu? Hittar henne inte. Hur som helst så är hon sjukt tragiskt, hur kunde det gå så fel för henne, daddy issues? Trauma som barn? Eller är alla hennes problem skapta av henne själv? Kan inte respektera människan, hon har alltid varit ett svin kommer ihåg hur vidrig hon var mot dom andra i ph som hon var med i typ 8 gånger, hon blev nästan en möbel på det där stället.

Paowmeow heter hon på insta.
Citera
2024-04-26, 12:23
  #1587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linneaelisabet
Skönt att inte alla bara skriver hat! Önskar dig en fin dag, du gjorde min ❤️

Ingår det i din roll som betald vän/assistent att återrapportera för Paow vad som skrivs här? Om inte berätta gärna vad du gör i ditt jobb som assistent åt Paow!
Citera
2024-04-26, 12:40
  #1588
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Ta inte åt dig vad idioter skriver här.
Du ser pigg, fräsch och fin ut

Försöker att inte göra det men har fått skickat till mig av vänner att folk skriver så elaka saker. Så kunde inte låta bli att hoppa in när jag såg att det finns ett fåtal snälla människor också. Inte van vid den här hatgrejen haha. Tusen tack för dina fina ord, blev varm i magen nu. Ha det fint ❤️
Citera
2024-04-26, 12:42
  #1589
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Ingår det i din roll som betald vän/assistent att återrapportera för Paow vad som skrivs här? Om inte berätta gärna vad du gör i ditt jobb som assistent åt Paow!

Det gör det absolut inte. Det är bara jag som bor i en liten stad och fått skickat till mig att folk skriver saker, så bara min nyfikenhet. Paulina bryr sig inte ett dugg om vad som skrivs om henne. Hon är van vid att bli omskriven. Det är mest jag som får ont i hjärtat när jag ser vad fruktansvärt elaka folk är…
Citera
2024-04-26, 15:21
  #1590
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Paowmeow heter hon på insta.
Tackar! Nu jävlar ska det snokas
Citera
2024-04-26, 15:46
  #1591
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linneaelisabet
Det gör det absolut inte. Det är bara jag som bor i en liten stad och fått skickat till mig att folk skriver saker, så bara min nyfikenhet. Paulina bryr sig inte ett dugg om vad som skrivs om henne. Hon är van vid att bli omskriven. Det är mest jag som får ont i hjärtat när jag ser vad fruktansvärt elaka folk är…

I egenhet av att vara Paulinas personliga assistent vet du när ny porr släpps och i sånt fall vad det blir för slags?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback