• 4
  • 5
2010-05-05, 12:15
Medlem
Iskakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av static-void-
eller ändå bättre liten vit tjej får neger mastodont kuk i röven

Och det skulle vara något nytt? Here gud, tittar du inte på de blinkande reklamerna på porrsidorna?
2010-05-05, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iskakan
Och det skulle vara något nytt? Here gud, tittar du inte på de blinkande reklamerna på porrsidorna?

Blinkande trianglar varför skulle det vara blinkande trianglar? för att varna oss om att det är analsex?
2010-05-05, 19:54
Medlem
Citat:
När jag ska kolla porrfilm så letar jag inte direkt blinkande trianglar...
2010-05-05, 23:16
Medlem
elems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Det är ju fortfarande bara att det skall se ut som att det är så, men i själva verket är de porrskådisar.

Är du säker på det. Killarna verkar inte vara några tränade skådisar, många får inte upp den trots att dom blir avsugna av en skitsnygg brud.

Jag pratar alltså inte om vanliga bangbus utan när dom kör tvärtom och plockar upp killar istället för brudar.
2010-05-06, 04:42
Medlem
Andersdamaans avatar
Yuma Asamis amateur actor auditions (ligger ute på PB) visar den storbystade och söta japanska porrstjärnan Yuma, pippandes killar som vill bli porrskådisar. Sedan finns det en rulle där tre tjejer försöker slå världsrekord i pippade killar på en kväll genom att bli pådunkade av en hord polska amatörer. Har för mig att den heter world record gangbang el. ngt dylikt. Ligger ute på de flesta gratis sidor typ Xvideo, xhamster osv..
2010-05-06, 07:32
Medlem
Iskakans avatar
Citat:
Blinkande trianglar varför skulle det vara blinkande trianglar? för att varna oss om att det är analsex?

Läs mitt inlägg igen. Gör om gör rätt.. Suck...
2010-05-06, 13:22
Medlem
Iskakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagarN-Pon
När jag ska kolla porrfilm så letar jag inte direkt blinkande trianglar...

Har jag skrivit något om trianglar?
2010-05-06, 13:43
Medlem
Citat:

Kan svära på att det stod blinkande trianglar igår, kanske var det så att jag inte har sovit mer än 5 timmar denna vecka iallfall.
2010-05-06, 14:09
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:
Ja du lovade att posta porr med blinkande trianglar. Det bästa vi någonsin har sett skrev du.
2010-05-06, 14:51
Medlem
Iskakans avatar
Citat:
Kan svära på att det stod blinkande trianglar igår, kanske var det så att jag inte har sovit mer än 5 timmar denna vecka iallfall.

Haha okej, vet hur det känns. Sover lite mer. Men fan inte mycket. The mind plays games with your head...
2010-05-06, 15:36
Medlem
Shalashaskas avatar
Använd request-tråden!
https://www.flashback.org/t1072158
Låst!
/Mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto