2010-05-07, 10:38
Citat:
Ursprungligen postat av kroppskultur
Nej det gör dom inte, det är fullt med invandrare av alla åldrar i innerstan även fast dom inte bor där, i vissa norrförorter är man ganska skonad från slöddret fast det börjar öka där med.
Även fast jag inte önskar dessa barn något illa så är detta oundvikligt och det kommer påverka legitimiteten att vara kritisk till dagens aningslösa linje, invandringen är och förblir ett monumentalt fiasko som bygger på felaktiga teorier.
Även fast jag inte önskar dessa barn något illa så är detta oundvikligt och det kommer påverka legitimiteten att vara kritisk till dagens aningslösa linje, invandringen är och förblir ett monumentalt fiasko som bygger på felaktiga teorier.
Visst finns det massor med otäcka småblattar framförallt i city, men många av de som har barn i innerstan släpper knappt iväg sina barn utanför den egna stadsdelen på egen hand, förrän vid 12-13 års ålder.
På grundskolenivå, är det mycket få invandrare av blattekaraktär på Kungsholmen, Östermalm och i Vasastan. Lite fler på Södermalm, exempelvis gick den unge negern som deltog och dömdes för deltagande i dödsmisshandeln av Riccardo på Södermalmsskolan, en skola som f ö kan vara en av de som drabbats av "bötning". Riccardodödar-negern bussades in från Huvudsta/Solna. Just bussning av störda MENA-ungar till innerstadens skolor, skulle vara en effektiv metod för att få de förnekande journalisterna att se vad som händer i samhället. De åker själva ogärna ut till de dysfunktionella mångkulturområden som de unisont hyllar.
Ni som har barn i innerstadens skolor, kolla gärna med era barn om bötning förekommer i deras skola. Min egen snabbkoll sträcker sig till Vasastan, där det verkar vara okänt. Det finns dock en del yngre zigenare som kommer in och snattar och rånar barnen som besöker bättre internetcaféer, exempelvis Inferno vid Odenplan.