2010-10-25, 14:16
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalhygge
Jag har inte alls gett bort telefonen!
Du gav telefonen till Charlie har du ju berättat, du skaffade den åt henne...eller du ljög kanske när du sa det?
Citera
2010-10-25, 15:37
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Jag har inte alls gett bort telefonen!

Om du nu inte gett bort telefonen, hur kommer det sig då att hon hade den i sin ägo?
Citera
2010-10-29, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Om du nu inte gett bort telefonen, hur kommer det sig då att hon hade den i sin ägo?

Men asså... Tjejen tvingade ju honom att ge henne den, säkerligen under någon typ av pistolhot eller liknande....

Stackarn har känt sig hotad och kränkt under hela tiden med henne, så hotad att han slutligen kände sig tvungen att skriva under abonnemanget... därför är han nu ansvarsbefriad (enligt honom själv?) eftersom han i både nödvärn och under stark tvång slog sönder hennes dörr med yxan, han hade ju inget annat val...

...Eller hur var det nu? Jag är pruttfull, tror jag..
Citera
2010-11-01, 19:53
Medlem
kalhygges avatar
Jag har skrivit på ett papper som inte skulle ge några konsekvenser alls för mig, påstods det. Det här att jag skulle "gett bort" en telefon sades aldrig uttryckligen innan tjafsandet började.

Nu har någon avskrädeshög lämnat in en grisanmälan angående uppenbart falska anklagelser om olaga hot alternativt ofredande.
Citera
2010-11-02, 00:50
Medlem
Lennart.Kollbergs avatar
Citat:
Jag ska ringa advokaten imorgon.

Vad sa advokaten? Blir det någon överklagan?
Citera
2010-11-02, 06:08
Medlem
kalhygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennart.Kollberg
Vad sa advokaten? Blir det någon överklagan?

ja
Citera
2010-11-03, 02:03
Medlem
Du måste inse att du har blivit lurad och att du aldrig kommer att få några pengar tillbaka - den enda chansen till någon form av upprättelse kastade du bort när du sökte upp C.G. och började använda din medhavda yxa (plain fucking stupid - aspie eller inte aspie). Jag råder dig att svälja förtreten och glömma att det någonsin har funnits någon C.G. Svårt? Ja, men det är det enda logiska steg du kan ta!
Citera
2010-11-03, 17:34
Medlem
kalhygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persephone
Du måste inse att du har blivit lurad och att du aldrig kommer att få några pengar tillbaka - den enda chansen till någon form av upprättelse kastade du bort när du sökte upp C.G. och började använda din medhavda yxa (plain fucking stupid - aspie eller inte aspie). Jag råder dig att svälja förtreten och glömma att det någonsin har funnits någon C.G. Svårt? Ja, men det är det enda logiska steg du kan ta!

Det kanske jag kunde gjort om det inte vore för att kräket sett till att jag blivit oskyldigt dömd och skadeståndsskyldig. Det är vansinnigt, det är ju hon som är skyldig mig pengar. Detta bevisar att rättssystemet arbetar för att skapa orättvisa och inte rättvisa.
Citera
2010-11-03, 18:32
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Det kanske jag kunde gjort om det inte vore för att kräket sett till att jag blivit oskyldigt dömd och skadeståndsskyldig. Det är vansinnigt, det är ju hon som är skyldig mig pengar. Detta bevisar att rättssystemet arbetar för att skapa orättvisa och inte rättvisa.

Så bara för att du har blivit dömd för att bankat sönder dörren med yxa, och uppträtt hotfullt mot henne. Så är du oskyldigt dömd?
Citera
2010-11-04, 16:07
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Och en överlägsen förmåga till analytiskt tänkande.
Så det skulle på något sätt väga upp dina brister?
Citera
2010-11-04, 19:23
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
ja

Är Du helt oskyldig ?
Citera
2010-11-04, 21:48
Medlem
farlings avatar
det klart att han är oskyldig.
han har aldrig gjort något fel,aldrig skadad någon psykiskt eller gjort sönder något,någonsin.
:PPppPppPpPp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in