Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-05-08, 17:21
Medlem
Just ja! Nu känner jag igen kvinnan. Mycket vettig människa i övrigt också. Har även gjort en del antifeministiska uttalanden osv..
Citera
2010-05-08, 17:33
Medlem
WordWarriors avatar
Camilla har visat de liberala framfötterna förut, i FRA-frågan om jag inte minns fel. Hon försvarar även fäders lika rätt till sina barn i vårdnadstvister.

Bravo Camilla!
Citera
2010-05-08, 20:31
Medlem
Jo jo, men en ensam ledamot kanske inte är ett tillräckligt starkt skäl för att rösta på ett parti. Särskilt som resten av partiet har motsatt åsikt. Eller?

Eller kan man hoppas på att det bildas ett partiöverskridande nätverk med sexliberala riksdagsledamöter som lobbar för en ändring av lagen? Lär ju knappast hända på minst 10 år..

Det är bara att inse att vi lever i ett efterblivet jävla miffoland..
Citera
2010-05-08, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
En vettig folkpartist minsann! Hade hela tiden trott att det bara fanns idioter i detta så kallade "Liberala" parti.
yes. trodde FP inte gjorde mer än att prata om kvinnor som bli våldtagna i afrika.

denna lag måste ändras och jag hoppas verkligen att detta leder till en ändring. även om det antagligen inte gör det.
Citera
2010-05-08, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Njae, detta är nog bara början på lite mer acceptans för kritik mot lagen. Det kan fortfarande komma att bli en skärpning av straffen. Blir det det kan det dock leda till ännu mer kritik.

+1
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in