Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-27, 16:36
  #6121
Medlem
ChiCoLas avatar
Här nu, men det var inte mycket liv så som man sett förr . Men lite hopp finns det !
Citera
2022-05-02, 07:04
  #6122
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Här nu, men det var inte mycket liv så som man sett förr . Men lite hopp finns det !

Åker ner idag, blir Pattaya. Vet du om discot på , jag tror det är app 7 eller 8 är öppet? Antar att vlimax är det?
Citera
2022-05-02, 07:11
  #6123
Medlem
ChiCoLas avatar
Dessvärre är jag inte i pattaya.
Men har en polare som är där nu och det mesta verkar vara öppet
Citera
2022-12-28, 23:34
  #6124
Medlem
Någon i Thailand?
Citera
2023-02-07, 22:49
  #6125
Medlem
Hei,

Planerar att boka resa til Thailand I desember för att få uppleva lite närhet til det motsatta könet.

Hur långt i förväg må man boka för att få billigast resa om man önska resa ca 26-29 desember. Sök på resor idag på detta dato men blev 12-13 000 til Phuket?

Vad har ni för erfarenheter?
Citera
2023-02-07, 23:00
  #6126
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Hei,

Planerar att boka resa til Thailand I desember för att få uppleva lite närhet til det motsatta könet.

Hur långt i förväg må man boka för att få billigast resa om man önska resa ca 26-29 desember. Sök på resor idag på detta dato men blev 12-13 000 til Phuket?

Vad har ni för erfarenheter?


Jag vet inte om någon kan svara exakt på det då flygpriser är en djungel.

Bolagen säljer själva och resebyråer säljer biljetter.
Resebyråerna kan då boka platser utan att betala biljetten.
Men senare är det vissa släppdatum då biljetten måste betalas.

Och då ser flygbolaget hur många biljetter som verkligen är sålda.

Dessa datum kan vara flera och vartefter dom ser hur många som är sålda kan priserna justeras.

Det gäller därför att kolla kontinuerligt 2-3 månader före departure..
Citera
2023-09-26, 15:11
  #6127
Medlem
Hur ser det ut med yngre <30 år Freelancer och bartjejer i Krabi områder, tex Ao Nang?
Har varit på Phuket och Bangkok flera gånger, men vill testa ett nytt ställe. Har sett bar tjejer på filmer, men dom ser alla rätt gammal ut.
Citera
2024-03-16, 08:10
  #6128
Medlem
edenforevers avatar
God morgon!

Tillbaka i Sverige efter tre månader i Pattaya.
Gamla fina Pattaya verkar mer eller mindre hämtat sig efter pandemin. Beach Road, WS och Buakhaow är som tidigare och Sexan är värre än någonsin. Det enda som inte tycks vara tillbaka i sin forna glans är bögkvarteret Sunee Plaza vid Sai song soi 17. Där verkar allt stängt.

Jag har saknat riktiga blåsjobbsbarer. Åkte upp till Bliss Lounge en dag för att få trumeten spelad, men det var en liten restaurang och ingen gentlemans lounge. Inte heller Lolitas på LK Metro hittade jag.
Men av en händelse knallade jag in på en bar i södra delarna av Pattaya för att ta en öl. Satte mig i baren, beställde min Singha och en tjej kom fram och erbjöd avsugning i utbyte av en ladybdrink och 500 baht. Jag tackade ödmjukt ja och flickan trollade fram ett knippe våtservetter, tvättade junior och tog sig an uppgiften. Likt en hungrig kalv mjölkade hon mig och hon behövde inte vänta länge på belöningen. Efteråt torkade hon sig om munnen, tackade för femhundringen och lämnade mig att avsluta ölen.
Baren låg på Kromtidin (stavning) i södra Pattaya. Den hette 3-ways pub och finns på Google maps.

Nu jobbar jag för att få ihop till nästa vinter och tre nya månade i Thailand.
Ha det gott!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback