2010-05-15, 01:45
Medlem
aceblacks avatar
Jag hade en skitskum upplevelse igår natt. Fick värsta välbehag känslan under en dröm, inget sexuellt eller så, mer uhm, spirituellt. Jag har aldrig upplevt någon liknande förr, varken i vaket eller i sovande tillstånd, blev nästan lite frustrerad över det då jag ville uppleva det igen. Går inte riktigt att förklara känslan, mer än att det var väldigt behagligt, jag kände mig lugnare och lyckligare än jag någonsin känt förr typ.

Drömmen i sig var rätt lam, kom ihåg att jag gick på en stig och pratade med en tjej (kommer inte ihåg hur hon såg ut eller vad vi pratade om). Sedan kom vi fram till en lägereld där det satt en klunga av folk som vi joinade in... sedan vaknade jag. Känslan fanns under hela drömmer typ. Kan dock inte riktigt uppskatta hur lång drömmen var.

Någonsin som kan förklara det här eller varit med om något liknande? Kändes väldigt mysko.
Citera
2010-05-15, 01:49
Medlem
Matteh87s avatar
Har fått konstiga känslor i drömmar ett par gånger som kommer bara sådär. Både bra och dåliga. Kommer ihåg en gång hur en vampyrbrud bet mig i halsen och det var som om hon injicerade en drog för jävlar vad skönt det blev. Sen belv jag vampyr oxå! MOhaha.

Drömmar e balla! Mycket mysteriskt och oförklarligt. Bara se till att njuta av dom så mycket det går
Citera
2010-05-15, 01:52
Medlem
zickans avatar
Varje dröm som läker eller hämtar tillbaka tidigare oönskade eller förträngda aspekter av självet gör dig mer hel. Att vara hel är jävligt skönt.

Har själv några drömmar som jag minns med kirurgisk detaljrikedom. Speciellt en där hela mitt medvetande expanderar till att innefatta hela planeten och universum. Då kan vi snacka hel, vilket var fantastiskt skönt.
Citera
2010-05-15, 01:55
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zickan
Varje dröm som läker eller hämtar tillbaka tidigare oönskade eller förträngda aspekter av självet gör dig mer hel. Att vara hel är jävligt skönt.

Har själv några drömmar som jag minns med kirurgisk detaljrikedom. Speciellt en där hela mitt medvetande expanderar till att innefatta hela planeten och universum. Då kan vi snacka hel, vilket var fantastiskt skönt.

Något sånt har jag aldrig upplevt, jag får hoppas på att den kommer någon gång. Det är ändå häftigt hur man vid sällsynta tillfällen kan känna så starka känslor i samband med att man drömmer, man undrar verkligen hur det fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in