2004-04-05, 22:26
Medlem
Naud-s avatar
833mg Guarana extrakt (PE 22%) + koffein, 250mg + 500mg GINSENG

För att få lite extra fart på fetförbränandet.. dom har väll inga sånna egenskaper i sig men detta måste väll ge en jävla energikick, orka mer = bränna mer...eller
Citera
2004-04-05, 23:06
Medlem
david85s avatar
Kan nog funka bra för energi men varför inte köpa typ Stacker eller nåt?
Citera
2004-04-05, 23:30
Medlem
Naud-s avatar
en del säger att dom inte är så bra.. hjälper typ bara ett par dar å så....få la se hur ja gör
Citera
2004-04-06, 01:49
Medlem
david85s avatar
annars har ju Effedrin en ganska uppiggande effekt har jag märkt
Citera
2004-04-06, 08:19
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naud-
en del säger att dom inte är så bra.. hjälper typ bara ett par dar å så....få la se hur ja gör

Jag körde E/C/A hela förra veckan, hade bra effekt hela tiden.
Citera
2004-04-06, 12:02
Medlem
Naud-s avatar
hum en vecka... "normal" är de väll 2?? jaja hur mycket tappade du?! la du om din kost markant eller... kostförändringar brukar ju kroppen behöva lite mer tid för att vänja sig vid innan de märks..väll...eller...
Citera
2004-04-06, 12:34
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naud-
hum en vecka... "normal" är de väll 2?? jaja hur mycket tappade du?! la du om din kost markant eller... kostförändringar brukar ju kroppen behöva lite mer tid för att vänja sig vid innan de märks..väll...eller...

Jo, normalt är att köra 2 veckor och sedan uppehåll i 2 veckor. Tänkte egentligen göra det, men jag tyckte det var jobbigt att inte vara hungrig när det var dags att äta, inte vara trött när det var dags att sova etc... Ska vänta en vecka och sedan eventuellt göra ett nytt försök.

Jag lade inte om kosten speciellt mycket, försöker hålla en bra kost hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in