• 3
  • 4
2010-08-19, 15:48
Medlem
Lagligt efter den 1/9? Någon som har testat och vet att det är den riktiga e4:an? priser?
Citera
2010-08-19, 16:56
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coxie
Lagligt efter den 1/9? Någon som har testat och vet att det är den riktiga e4:an? priser?

Ja, det är lagligt efter 1/9
Citera
2010-08-19, 19:53
Medlem
baabamaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol
Ja, det är lagligt efter 1/9

Då kommer säkert nästa generations rökmixar innehålla den, låter bra
Citera
2010-08-19, 20:18
Bannlyst
Tycker inte att JWH-018 är så fruktansvärt bra som folk säger, som om det vore någon slags "kung av JWH". Håller i sig ca 40 min och är lite mer neråt/flum än JWH-250. Folk här inne överdriver också skillnaden mellan dom cannabinoiderna som förekommer i cannabis och dom som syntiserats fram. Känns bara som sånt här trams som "det var bättre förr" och "det är naturligt".

Hoppas E4 lever upp till förväntningarna nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
är inte E4 JWH019?

Nej.
Citera
2010-08-19, 21:59
Medlem
ultraprutts avatar
Grejen med 018 jämfört med de flesta andra är ju att det verkligen går att röka ner sig fullständigt på den, det behövdes så mycket mindre mängd för att bli skitbäng och det gick dessutom att röka för mycket av den, om man så vill (eller om man failar). Anser personligen 018 som kung, lite av synt cbd'ernas förfader. Låter som om du trott du rökt 018, men fått i dig nåt annat.
Citera
2010-08-20, 00:58
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluefingers
Tycker inte att JWH-018 är så fruktansvärt bra som folk säger, som om det vore någon slags "kung av JWH". Håller i sig ca 40 min och är lite mer neråt/flum än JWH-250. Folk här inne överdriver också skillnaden mellan dom cannabinoiderna som förekommer i cannabis och dom som syntiserats fram. Känns bara som sånt här trams som "det var bättre förr" och "det är naturligt".

Hoppas E4 lever upp till förväntningarna nu.

Nej.

Jag håller nog med dig där om hur vi kanske glorifierar de gamla rökmixarna. Jag som började min "karriär" med att sent i livet börja testa rökmixar och senare gå över till cannabis, upplevde en enorm påverkan i början. Först av rökmixarna och sedan av "the real deal", men cannabidoiderna gav helt klart starkast "hit".

Det blev ett nästan magiskt minne perioden med rökmixar som Northern Heights, men när man kör cannabis så blir NH som en snabb resumé av CB. CB är så mycket fetare, men cannabidoider som JWH-250 kan kasta dig rakt in i "elden" utan att du behöver vänta. JWH-250 är dock mer en kall resa, än CB:s värme och mera välmående "bänga".

Personligen så bryr jag mig inte så mycket om cannabidoidernas existens längre, jag inte bara hittade något rusmässigt bättre, billigare och troligen mindre skadligt. Jag fick även en ny berikande upplevelse i mitt liv. Lev och utvecklas gott folk, nästan allt är möjligt om man bara verkligen vill!
Citera
2010-08-20, 19:56
Bannlyst
Jag har rökt det mesta av det mesta ganska intensivt (ca 500-1500:-/veckan i två år), både grönt/brunt av hög kvalitet, gamla och nya gen, JWH-018, -250, -081, -073, -074, -019, -200. Den som ger starkast rus är garanterat 250, men det är ingen markant skillnad på några av dessa förrutom JWH-200 som har riktigt dålig potens. Dom har lite olika ruskaraktär och ruslängd, men i det stora hela är det ingen stor skillnad, det som gör cannabis till en "stabilare" drog är blandningen av cannabinioder.

Enligt mina erfarenheter gäller detta för cannabinioder :

Intensivt rus/kort ruslängd/hög risk för att snea/uppåt - Mjukt rus/lång ruslängd/låg risk/neråt

Jag tror faktiskt ärligt talat att ni som bara har rökt cannabis inte har en blekaste om hur hög man kan bli på en rejäl dos JWH-250 t ex. Men det ruset är inget för folk som gillar att springa runt och fnittra och känna sig på lite gott humör bara. En stor dos 250 (som är intensivast enligt mig) tillsammans med ett par patroner lustgas frambringar ett mindfuck som kan jämföras med DXM hos mig, man gråter av lycka åt musiken och är relativt onåbar för omvärlden osv.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in