Jag har rökt det mesta av det mesta ganska intensivt (ca 500-1500:-/veckan i två år), både grönt/brunt av hög kvalitet, gamla och nya gen, JWH-018, -250, -081, -073, -074, -019, -200. Den som ger starkast rus är garanterat 250, men det är ingen markant skillnad på några av dessa förrutom JWH-200 som har riktigt dålig potens. Dom har lite olika ruskaraktär och ruslängd, men i det stora hela är det ingen stor skillnad, det som gör cannabis till en "stabilare" drog är blandningen av cannabinioder.
Enligt mina erfarenheter gäller detta för cannabinioder :
Intensivt rus/kort ruslängd/hög risk för att snea/uppåt - Mjukt rus/lång ruslängd/låg risk/neråt
Jag tror faktiskt ärligt talat att ni som bara har rökt cannabis inte har en blekaste om hur hög man kan bli på en rejäl dos JWH-250 t ex. Men det ruset är inget för folk som gillar att springa runt och fnittra och känna sig på lite gott humör bara. En stor dos 250 (som är intensivast enligt mig) tillsammans med ett par patroner lustgas frambringar ett mindfuck som kan jämföras med DXM hos mig, man gråter av lycka åt musiken och är relativt onåbar för omvärlden osv.