Citat:
Ursprungligen postat av swf3r
Vilken känsla! Sitta med kuken inlåst i en liten kammare, och veta att en trevlig tjej nån helt annanstans sitter med nyckelen och helt har makten över din kuk. Jag tycker de verkar intressant och om jag tänker efter lite så är de faktiskt nått som jag själv skulle vilja prova!
Men syns de inget alls när du har jeans eller shorts eller nått sånt? Hur går de för dig föresten? Håller du ut? Och när du snackar med din "härskarinna" eller vad ni nu kallar varandra, hur går samtalsämnet? Förnedrar hon dig i camen sen eller hon sitter o porrar sig för att hon vill att du ska få stånd i den eller hur går de till?
Wish i had your life dude!
//S
Det syns inget alls i varken jeans eller shorts. Jag håller ut så gott jag kan även om det blir svårare för varje dag som går, men samtidigt är det en del av njutningen.
Hon förnedrar mig, via camen kallar mig "patetisk" "ynkrygg" skrattar åt mig, samtidigt som visar sin nyckel hon har runt halsen, m.m. Märks verkligen att hon njuter av det, minst lika mycket som jag gör. Hon "porrar" sig inte, och det vill jag heller inte att hon ska göra. Men det jag nämde tidigare resulterar i att jag får stånd.
Fick förvörigt nyligen veta att hon haft sex med sin kille, samtidigt som hon haft nyckeln till mitt kyskhetsbälte runt halsen, det känns riktigt förnedrande och helt underbart.
Om du är undergiven, och gillar att bli förnedrad ska du självklart prova detta, lycka till.