Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-24, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wargbisse
Det är väl det som är det fina i kråksången. Att vara ett degenererat skämt till "man" är inget val, det är något man är. Jag är det inte. Följaktligen gillar jag inte att låsa in min kuk därför att någon hona vill att jag skall göra det, och det tänder mig sannolikt inte. Fast det är klart, provar jag så kanske jag går runt med ett plastfodral på kuken resten av livet, och förärar min sambo med uppdraget att bära nyckeln om halsen.

Jag bryr mig liksom måttligt om vilka böjelser folk har, och TS verkar uppenbarligen inte opponera sig när man påpekar att det är ett beteende som kanske inte är sådär överdrivet maskulint. Jag begriper däremot inte varför vissa skall försöka försvara det, och hävda att man minsann visst kan ha en kliniskt ren kuk, trots att man inte kunnat vidröra och därmed tvätta den på flera dagar.
Vad är det omanliga ärligt talat? Sålänge du lämnar nycklen till en kvinna så är det väll inte bögigt direkt?
Citera
2010-05-24, 01:29
Medlem
julsmutss avatar
Eftersom jag är en notorisk busare, gick tanken direkt till att sätta den på någon annan som däckat på en hemmafest. Hur jobbigt skulle inte det vara? Hur länge väntar man innan man ber någon såga en centimeter från familjeföretaget?
Citera
2010-05-24, 15:37
Medlem
swf3rs avatar
Vilken känsla! Sitta med kuken inlåst i en liten kammare, och veta att en trevlig tjej nån helt annanstans sitter med nyckelen och helt har makten över din kuk. Jag tycker de verkar intressant och om jag tänker efter lite så är de faktiskt nått som jag själv skulle vilja prova!

Men syns de inget alls när du har jeans eller shorts eller nått sånt? Hur går de för dig föresten? Håller du ut? Och när du snackar med din "härskarinna" eller vad ni nu kallar varandra, hur går samtalsämnet? Förnedrar hon dig i camen sen eller hon sitter o porrar sig för att hon vill att du ska få stånd i den eller hur går de till?

Wish i had your life dude!

//S
Citera
2010-05-25, 00:09
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swf3r
Vilken känsla! Sitta med kuken inlåst i en liten kammare, och veta att en trevlig tjej nån helt annanstans sitter med nyckelen och helt har makten över din kuk. Jag tycker de verkar intressant och om jag tänker efter lite så är de faktiskt nått som jag själv skulle vilja prova!

Men syns de inget alls när du har jeans eller shorts eller nått sånt? Hur går de för dig föresten? Håller du ut? Och när du snackar med din "härskarinna" eller vad ni nu kallar varandra, hur går samtalsämnet? Förnedrar hon dig i camen sen eller hon sitter o porrar sig för att hon vill att du ska få stånd i den eller hur går de till?

Wish i had your life dude!

//S
Det syns inget alls i varken jeans eller shorts. Jag håller ut så gott jag kan även om det blir svårare för varje dag som går, men samtidigt är det en del av njutningen.

Hon förnedrar mig, via camen kallar mig "patetisk" "ynkrygg" skrattar åt mig, samtidigt som visar sin nyckel hon har runt halsen, m.m. Märks verkligen att hon njuter av det, minst lika mycket som jag gör. Hon "porrar" sig inte, och det vill jag heller inte att hon ska göra. Men det jag nämde tidigare resulterar i att jag får stånd.

Fick förvörigt nyligen veta att hon haft sex med sin kille, samtidigt som hon haft nyckeln till mitt kyskhetsbälte runt halsen, det känns riktigt förnedrande och helt underbart.

Om du är undergiven, och gillar att bli förnedrad ska du självklart prova detta, lycka till.
Citera
2010-05-25, 08:28
Medlem
b.marleys avatar
TS: Kan du inte gå och ta en Thaimassage, och sen komma tillbaka och rapportera.
Citera
2010-05-25, 08:32
Medlem
swf3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos
Men det jag nämde tidigare resulterar i att jag får stånd.

Om du är undergiven, och gillar att bli förnedrad ska du självklart prova detta, lycka till.

Dude.... AJ! De kan väl inte vara helt bekvämt?

Jo, de gäller bara o hitta nån o "leka" med osså

//S
Citera
2010-05-25, 10:47
Medlem
Kurt.Stubins avatar
Nu måste TS komma med en update!

Har du lyckats bryta upp låset ännu? Eller fick du tillbaka nyckeln? Fan, ingen ska behöva försättas i en sådan situation som dig. Är det inte straffbart det hon har gjort? Hoppas att du går stärkt ur detta, ingen skam! Detta är det sjukaste jag har läst, någonsin. Hoppas inte du får lida inför din omgivning, då detta absolut är förödande för det sociala livet; du ska inte behöva sona för att någon försatt dig i denna sits.
Citera
2010-05-25, 11:51
Medlem
Mehrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos

Är inte slutmålet med själva akten att ni ska ha sex?
Eller är det bara själva förnedrings-delen som är intressant för dig?

Du säger att hon hade kille. Vad tycker hennes gubbe om att hennes tjej har en förnedrings-slav som hon är "dick-master" över?

Frågorna är många här tydligen, men svaren lär väl vara konstiga så....
Citera
2010-05-25, 13:27
Medlem
Avva66s avatar
Ponera nu att du blir akut sjuk, skadas i trafiken edyl
och hamnar på akuten.
Citera
2010-05-26, 13:06
Medlem
GregerMoeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunnar1989
Den kommer ruttna och ramla av så småningom. Hände för "en kompis".
Hahaha, klockrent! "en kompis".

Hur ofta träffar du damen med nycklarna? Är det smärtsamt med megabånge? Borde det inte synas lika väl som när man har susp på sig utanpå brallorna?
Berätta om någon i din närhet har märkt det.

Förövrigt måste det ju vara jobbigt med morgonståndet om det gör ont.
Citera
2010-05-26, 13:14
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mehr
Är inte slutmålet med själva akten att ni ska ha sex?
Eller är det bara själva förnedrings-delen som är intressant för dig?

Du säger att hon hade kille. Vad tycker hennes gubbe om att hennes tjej har en förnedrings-slav som hon är "dick-master" över?

Frågorna är många här tydligen, men svaren lär väl vara konstiga så....
Det är bara förnedringsdelen som är intressant, samt att få en riktigt skön orgasm när jag väl får tillbaka nyckeln. (man har inte sex med sin Mistress!) Så som jag har förstått det, ska hennes kille inte ha något emot att hon får njuta av sin dominanta sida.

Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Ponera nu att du blir akut sjuk, skadas i trafiken edyl
och hamnar på akuten.
Vad vill du ha sagt med det, Att det skulle vara pinsamt? Blir man riktigt skadad i en trafikolycka eller dyl, har man betydligt värre saker att oroa sig för.
Senast redigerad av Doulos 2010-05-26 kl. 13:16.
Citera
2010-05-26, 13:35
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerMoek
Hahaha, klockrent! "en kompis".

Hur ofta träffar du damen med nycklarna? Är det smärtsamt med megabånge? Borde det inte synas lika väl som när man har susp på sig utanpå brallorna?
Berätta om någon i din närhet har märkt det.

Förövrigt måste det ju vara jobbigt med morgonståndet om det gör ont.
Jag har träffat hene flera gånger IRL, men sen jag låste in kuken, och skickade nyckeln till henne. Har jag endast snackat med henne via cam/skype. Vanligaste frågan, nej det syns inte, och ingen i min närhet har märkt något. Att få morgonstånd gör ont, eller ja att få stånd över huvudtaget gör ont, men nu när jag är inne på min 8E dag, så är jag ganska van, känslan att inte kunna runka när man vill är värre än själva smärtan, om du förstår vad jag menar. Sen beror det självklart på vad man har för smärttröskel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in