Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-29, 20:18
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0skel
Finns det några fysiska/medicinska risker med användning av en sån här grej?
Tänkte se hur länge man klarar av att inte runka o då är chasity belt perfekt ju!!
Använder du bara sunt förnuft och inte håller på med några sporter under tiden du har på dig ditt Chastity Belt så är riskerna minimala. Se till att den sitter så skönt som möjligt och prova dig fram.

glöm inte glidmedel för annars är det omöjligt att få in kuken.
Citera
2010-07-30, 03:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos
Använder du bara sunt förnuft och inte håller på med några sporter under tiden du har på dig ditt Chastity Belt så är riskerna minimala. Se till att den sitter så skönt som möjligt och prova dig fram.

glöm inte glidmedel för annars är det omöjligt att få in kuken.
Ok, låter alltså som att det finns risker då men att dom är små.

- vad är riskerna? antar att du läst på en del som trots använt ett cb..
Citera
2010-07-30, 09:14
Medlem
Sitter du fortfarande med snoppen inlåst, TS?

Börjar det inte göra ont i bollarna nu?
Citera
2010-07-30, 09:42
Medlem
Deltzs avatar
Helt insane! Du gör det jävligt bra! Jag skulle aldrig gå med om att sätta på mig ett sådant bälte :P
Citera
2010-08-01, 06:51
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0skel
Ok, låter alltså som att det finns risker då men att dom är små.

- vad är riskerna? antar att du läst på en del som trots använt ett cb..
Aldrig hört talas om någon som blivit fysiskt skadad av att använda Chastity Belt. Men företaget som gör dom tar inget ansvar alls.

Citat:
Ursprungligen postat av Bosse-Knark
Sitter du fortfarande med snoppen inlåst, TS?

Börjar det inte göra ont i bollarna nu?
Nej det gör jag inte. Kolla inlägg en sida bak i tråden https://www.flashback.org/sp23856123
Citera
2010-08-16, 10:48
Medlem
Fan vad avis jag blir! Jag hade en skön BDSM-relation med en tjej för några år sedan. Vi träffas faktiskt även nu ibland... Anyway hon band mig i sängen i ett kors. Både händer o fötter. Täckte mina ögon. Sen gick hon iväg. Efter ett tag hade mitt vrålstånd sjunkit och då kom hon in och monterade en sådan på mig. Jag undrade vad fan som höll på att hända. Hon tog av mig ögonbindeln och satte sig över mitt ansikte och juckade sig till orgasm medans jag låg där utan att kunna göra nått. Kuken värkte i det trånga bältet. Vi har ibland kört med islås. Ändarna av två rep istuckna i en flaska med fruset vatten. När isen smälter så lossnar repen. Sådana var mina händer bundna med och efter att hon klivit av mig så kysste hon mig, stoppade i ett par trosor i min mun och visade mig nyckeln som hon hängde om halsen innan hon täckte mina ögon. Sen gick hon.

Efter någon timma hade isen smält och då kom jag loss. Undersökte min inlåsta manlighet innan jag gick för att kolla var hon tog vägen. På köksbordet låg en lapp med instruktioner att hålla mig ren, sköta mitt vanliga liv och inte kontakta henne annat än nödfall. Efter en veckas väntan kom hon tillbaka. Fy fan vilken känsla det var att se henne. Vi är särbo. Hon fick mig att böna och be om nyckeln. Jag fick slicka henne och passa upp på henne som fan. Det var grymt! Till slut stod jag framför henne i soffan när hon låste upp och jävlar viket stånd! Jag kom rätt direkt :-)

Det var en grym upplevelse! Vet vad du känner nu :-P
Citera
2010-08-16, 19:18
Medlem
GregerMoeks avatar
Undrar hur fort man kommer efter att ha låst in sin kuk i flera veckor.
Känns ju som att det borde vara insta-burst.
Citera
2010-08-29, 13:26
Medlem
Khameros avatar
Strongt jobbat faktiskt, även om jag inte är masochist själv så var det jäkligt inspirerande. =D Fortsätt att uppdatera så vi får höra mer av dina bravader om den åker på igen!

LKPG75 också för den delen, måste jag säga. =)
Citera
2010-08-30, 22:19
Medlem
a-has avatar
Haha kul läsning!
Citera
2010-11-11, 15:34
Medlem
swf3rs avatar
Känns som att denna tråden håller på att gå i graven!

TS, fortfarande fri eller?

//S
Citera
2016-03-01, 16:07
Medlem
wasabi84s avatar
Vill inte göra en ny tråd utan väcker liv i denna...

Kuklås i silikon måste vara det bästa, sen finns det väl olika storlekar? Hur väljer man det= traditionellt måttband typ ;.) ?
Nej men seriöst, lite mer info och erfarenheter?...har en slav som ska låsas in

thnx
Citera
2016-04-05, 09:46
Medlem
DeepDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
Vill inte göra en ny tråd utan väcker liv i denna...

Kuklås i silikon måste vara det bästa, sen finns det väl olika storlekar? Hur väljer man det= traditionellt måttband typ ;.) ?
Nej men seriöst, lite mer info och erfarenheter?...har en slav som ska låsas in

thnx

De flesta dominor jag känner använder just cb6000 då antar att att det är bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in