2010-05-22, 14:57
Medlem
haha uppdatera sen, ta bilder och filmer för "smärtan" du har fått utstått
Citera
2010-05-22, 15:00
Medlem
CureMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HowlinWolf
Det låter troll långt iväg... Ingen frisk person skulle låsa in sin lem på detta sätt. TS, du vet att du använder snoppen till mer än sex va? Hört talas om infektioner och annan skit? Herregud har folk så tråkiga liv att de måste "skapa" sig hälsovådliga problem?

Det finns ju så klart en marknad för de där produkterna, de säljs och vidareutvecklas, och med tanke på fb's storlek och förmåga att attrahera.. ehm.. annorlunda människor, så är det väl inte helt otroligt att en av dem hittat hit?
Citera
2010-05-22, 15:06
Medlem
minfrusmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fassl
Hur funkar den med tajta byxor egentligen? Blir det inte ganska trångt?
En redig bulle borde det bli i skrevet med den där?

Jag gissar på att han använder kjol!
Citera
2010-05-22, 15:07
Bannlyst
Citat:
Det låter troll långt iväg... Ingen frisk person skulle låsa in sin lem på detta sätt. TS, du vet att du använder snoppen till mer än sex va? Hört talas om infektioner och annan skit? Herregud har folk så tråkiga liv att de måste "skapa" sig hälsovådliga problem?
Du är väldigt efterbliven. T.o.m. jag som inte alls är inne i såna här grejer skulle kunna tänka mig prova på.
Citera
2010-05-22, 15:22
Medlem
darklydivinests avatar
Jävlar vilket projekt. Inget som tilltalar mig på något plan men gör det dig glad så. Leva celibat har jag dock klarat utan hjälpmedel. Förstår inte folk som inte tror sig palla sånt, luktar lite FB-kuk över det hela...

Citat:

Välkommen till andra sidan 2000-talet. Människor i detta årtionde är olika.
Citera
2010-05-22, 15:23
Medlem
Shaampos avatar
Jag snackar inte med någon "fbkuk" men de borde va sjukt smärtsamt att ha stånd i den där?
Citera
2010-05-22, 15:25
Medlem
Ockletts avatar
Hur fan pissar du genom skiten?
Citera
2010-05-22, 15:29
Medlem
Ockletts avatar
Borde inte pungskinet klämmas när plastgrejen rör sig runt i byxan?
Citera
2010-05-22, 15:36
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz
Fascinerande läsning, jag är verkligen imponerad. Själv skulle jag aldrig i helvete våga skicka bort nyckeln, att lämna bort kontrollen över sin snorre kräver sin karl.

Hur upplever tjejen ert lilla spel? Borde ju vara en härligt berusande maktkänsla att sitta och dingla med nycklarna framför sin stackars slav.
Ja, det är det som är den sköna känslan i det hela, att man ger kontrollen över sitt kön till en attraktiv dominant tjej, som verkligen njuter av att dominera, och förnedra, att hon dessutom har nyckeln runt halsen känns undberbart förnedrande.

Citat:
Jag har alltid tänt på att bli förnedrad dominerad, skadad av kvinnor, redan sen tidig ålder. Och du Masochism, räknas faktist som en sexuell läggning idag hur sjukt det än låter. Så här fungerar jag sexuellt, hur fungerar du? - Jag är inte ensam om att gilla det här, men att det skulle vara vanligt, absolut inte.
Citera
2010-05-22, 15:38
Bannlyst
Citat:

Vad skulle TS få för infektioner av att ha sin kuk i en ventilerad plastbehållare som tvättas varje gång han duschar?
Citera
2010-05-22, 15:45
Medlem
brisingrs avatar
Spännande tråd, håll oss uppdaterade!

Jag skulle aldrig i mitt liv göra något sånt här xDD
Citera
2010-05-22, 15:56
Medlem
anooonyms avatar
Fan vad liten den var (på videon)

Hurfan kan du få stånd i den? Lär göra skitont (som du iofs sa) men still *-*