Citat:
Ursprungligen postat av Smutz
Fascinerande läsning, jag är verkligen imponerad. Själv skulle jag aldrig i helvete våga skicka bort nyckeln, att lämna bort kontrollen över sin snorre kräver sin karl.
Hur upplever tjejen ert lilla spel? Borde ju vara en härligt berusande maktkänsla att sitta och dingla med nycklarna framför sin stackars slav.
Ja, det är det som är den sköna känslan i det hela, att man ger kontrollen över sitt kön till en attraktiv dominant tjej, som verkligen njuter av att dominera, och förnedra, att hon dessutom har nyckeln runt halsen känns undberbart förnedrande.
Citat:
Ursprungligen postat av HowlinWolf
Det låter troll långt iväg... Ingen frisk person skulle låsa in sin lem på detta sätt. TS, du vet att du använder snoppen till mer än sex va? Hört talas om infektioner och annan skit? Herregud har folk så tråkiga liv att de måste "skapa" sig hälsovådliga problem?
Jag har alltid tänt på att bli förnedrad dominerad, skadad av kvinnor, redan sen tidig ålder. Och du Masochism, räknas faktist som en sexuell läggning idag hur sjukt det än låter. Så här fungerar jag sexuellt, hur fungerar du? - Jag är inte ensam om att gilla det här, men att det skulle vara vanligt, absolut inte.