Har också haft sådana upplevelser för något år sedan, eller jag vet inte riktigt om det klassas som en klardröm.
Jag minns att jag drömde att jag krigade på en stor grusplan beströdd med en massa containrar och baracker.
Jag krigade mot fiender som liknade typiska al qaida terrorister, terroristerna var av någon anledning allierad med en massa snygga tjejer (typiska porrstjärnor)
Drömmen var väldigt realistisk men ändå kändes det som om jag inte hade någon vidare frihet (Som om drömmen var som en film), och att jag tänkte humanistiskt och moraliskt medan jag krigade.
Alltså jag sköt bara ned fienderna en efter en.
Hur som helst blev jag en aning grinig när jag vaknade upp och förstod att det hela var en dröm.
När jag skulle gå och lägga mig nästa kväll intalade jag mig starkt att det hela bara var en dröm och att jag kunde göra precis vad jag ville utan att tänka på konsekvenserna.
Det Fungerade faktiskt för när jag började drömma den natten var jag på något vis medveten om detta, Det som gjorde det hela ännu roligare var att det var ungefär precis samma dröm som jag hade drömt natten innan.
Det slutade med att jag utan hämningar slaktade mina fiender på det mest bestialiska sättet jag kunde komma på. Te.x Skära upp dem från höger axel till vänster höftben och virse värsa så att det blev ett stort kryss rakt över torson, sedan slet jag ur inälvorna.
Vad det beträffade de snygga porrfilmsludren så våldtog jag ett dussin och fick över några av de andra på "min sida".
När jag vaknade dagen efter blev jag först chockerad, sedan blev jag ännu mera grinig än morgonen före, i vetskapen att allt bara var en dröm