2023-05-06, 16:39
Medlem
Det går fortfarande att köpa nyproducerade porrtidningar även om det (åtminstone enligt egen iakttagelse) blivit svårare att hitta dem i vanliga butiker. Där jag bor finns det bara två butiker som jag vet fortfarande saluför herrtidningar. Man kan även köpa på nätet, bland annat här:
https://www.lastbryggan.se/porrtidningar/

Pressbyrån brukade också sälja porrtidningar på nätet. Minns att jag själv brukade beställa hem därifrån ibland men det var väl tio år sen jag gjorde det sist och ännu längre sen jag köpte i nån vanlig affär. Jag sparade alla jag köpte och jag hade ungefär två fulla bananlådor med porrtidningar. Dessa har jag tyvärr inte kvar då jag blev tvungen att göra mig av med dem av diverse anledningar för några år sen.
Citera
2023-05-11, 11:28
Medlem
Mogaku-sans avatar
Porrtidningar är en mänsklig rättighet för oss män. Kvinnor kan tända på någon gubbe på tv men för oss män är det viktigt med ett stort utbud av porrtidningar.

Sen är det tråkigt att Pressbyrån tog bort alla porrtidningar men ändå valde att behålla kärringsnusk litteratur i form av olika pocketböcker. https://webshop.pressbyran.se/webbsh...gar/bokserier/
Citera
2023-05-11, 11:30
Medlem
Liberationfronts avatar
Sist jag löpte en var i lumpen 1999-2000, har faktiskt kvar den i min nostalgi låda.
Citera
2023-05-11, 11:34
Avstängd
Statsminister2030s avatar
Va ju bara nåt att titta i när man var ung. I Lektyr och Fibban va det mer porrfilmsbrudar som kändes för plast. I tidningar som Dax var det mestadels fula par som Sonja o Leif i Mariestad och Åke l Bettan i Kristianstad. Inget av det lockade
Citera
2023-05-20, 12:55
Medlem
Xanyos avatar
En porrtidning är mer säkerhetsåtgärd om internetet plötsligt slutar fungera eller om strömmen går. Då har man i alla fall sin kära porrtidning att ta till i vått & tort.

Och ja jag har en samling porrtidningar ifall något sådant skulle uppstå, man måste vara bered om det värsta skulle hända!
Citera
2023-05-20, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san

Sen är det tråkigt att Pressbyrån tog bort alla porrtidningar men ändå valde att behålla kärringsnusk litteratur i form av olika pocketböcker. https://webshop.pressbyran.se/webbsh...gar/bokserier/
Instämmer, får kärringar ha kvar sin porr borde väl vi män få det också
Citera
2023-07-03, 17:12
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maestro-Katt
Det går fortfarande att köpa nyproducerade porrtidningar även om det (åtminstone enligt egen iakttagelse) blivit svårare att hitta dem i vanliga butiker. Där jag bor finns det bara två butiker som jag vet fortfarande saluför herrtidningar. Man kan även köpa på nätet, bland annat här:
https://www.lastbryggan.se/porrtidningar/

Pressbyrån brukade också sälja porrtidningar på nätet. Minns att jag själv brukade beställa hem därifrån ibland men det var väl tio år sen jag gjorde det sist och ännu längre sen jag köpte i nån vanlig affär. Jag sparade alla jag köpte och jag hade ungefär två fulla bananlådor med porrtidningar. Dessa har jag tyvärr inte kvar då jag blev tvungen att göra mig av med dem av diverse anledningar för några år sen.
Ja dom hade fått in ytterligare ett gäng med fler svenska porrtidningar igen.
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Svensson
Instämmer, får kärringar ha kvar sin porr borde väl vi män få det också
Javisst, själv har jag köpt några av dom kärringböckerna och börjat läsa. Finns både på svenska och engelska. Har bara läst lite i början av en Harlequin men det var en sådan med 4 olika berättelser.

Finns ett stort utbud av dessa böcker. Inte minst på Tradera
https://www.tradera.com/category/341638

Hittade flera liknande med Amishtema på Amazon ifall man är intresserad. Bara söka Harlequin Amish https://www.amazon.se/s?k=Harlequin+...ref=nb_sb_noss
Citera
2023-07-04, 20:05
Medlem
Enda som skulle få mig att köpa tidningar är väl att det är lite flashbacks från ungdomen att ha såna och läsa dem. Undrar om man går igång lite man gjorde i ungdomen att bilderna och bildserierna.
Citera
2023-07-21, 15:52
Medlem
Slutade köpa när tidningsautomaterna för porrtidningar försvann. Vem fan vill stå i en tobaksbutik och be om senaste numret av ”Das kleine Schulmädchen und Onkel Fritz”.
Citera
2023-07-21, 22:03
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Är väl inte så många ställen som fortfarande har porrtidningar idag? Inna internet fick sitt stora genombrott brukade det finnas ett hyffsat utbud i varje stationskiosk, men det var ett tag sedan man såg till dem nu tycker jag. Vill man specifikt ha just tidningar är det not lättast att beställa online idag.
Citera
2023-07-30, 18:48
Medlem
Mogaku-sans avatar
Jag kan tänka mig på anstalterna att just porrtidningar kan underlätta för en och annan fånge. Alla kanske inte har en tjej som kommer på besök och få knulla i besöksrum.

Då åker porrtidningarna fram efter inlåsning på kvällen. Min vän muckade nyligen från sitt straff på Västervik Norra. Han var rätt slut efter sin vistelse där. Då var porrtidningar mycket välkommet inslag i tillvaron.

Porrtidningarna lämnade han kvar på avdelningen. Liksom på utsidan så är det ju annat som lockar istället för att läsa i porrtidningar.
Citera
2023-08-30, 22:40
Medlem
Mogaku-sans avatar
Jag har några oöppnade porrtidningar då jag även tycker att mina framtida barn ska få nöjet att själva få öppna en porrtidning och uppleva en tid från förr.

Att det dessutom är amerikanska telefonnummer i porrtidningar a gör säkert att dom tänker efter en extra gång innan dom ringer upp ett sådant. Om inte annat så blir dom varse att det blir billigare att skaffa en flickvän att hänga med på fritiden.

Läser inte lika mycket porrtidningar nuförtiden som jag gjorde för kanske 5-10 år sedan då jag brukade köpa på den lokala turkkiosken.

Yakuza 0 lärde mig en viktig läxa om porrtidningar. Även framtida generationer förtjänar att få bläddra i en porrtidning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in