2010-05-27, 18:04
Medlem
Harwins avatar
Jag tycker bäst om kebabpizzan på Pizzerria Shalom på Rosenlund faktiskt, men det kan bero på vart man bor också.
Citera
2010-05-28, 13:55
Medlem
martiness avatar
Angående kebaben.

I Jönköping har vi våran speciella kebab på ALLA ställen i hela stan och runt omkring. Gillar du inte den... Flytta!

Det finns dock TVÅ ställen där dom har "Stockholmskebab" AkA den äckliga kebaben.

Och de två ställerna är:

Sibylla

Kababaren, som ligger vid Juneporten, precis brevid nattklubben Centrum.
Citera
2010-05-28, 14:11
Medlem
Tattoo_crippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martines
Angående kebaben.

I Jönköping har vi våran speciella kebab på ALLA ställen i hela stan och runt omkring. Gillar du inte den... Flytta!

Det finns dock TVÅ ställen där dom har "Stockholmskebab" AkA den äckliga kebaben.

Och de två ställerna är:

Sibylla

Står det i kommunlagen "OM MAN INTE GILLAR DEN KEBAB SOM TILLHANDAHÅLLS I JÖNKÖPNG SÅ MÅSTE MAN EVAKUERA KOMMUNEN"?

Men Juneporten låter perfekt då e jag inte långt bort nunär jag fått lägenhet i närheten... Det tackar vi enormt mycket för...
Citera
2010-05-28, 15:19
Medlem
martiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tattoo_crippe
Står det i kommunlagen "OM MAN INTE GILLAR DEN KEBAB SOM TILLHANDAHÅLLS I JÖNKÖPNG SÅ MÅSTE MAN EVAKUERA KOMMUNEN"?

Men Juneporten låter perfekt då e jag inte långt bort nunär jag fått lägenhet i närheten... Det tackar vi enormt mycket för...

Tyvärr gör det ju inte det :/ Du måste iallfall ge den en chans !
Citera
2010-05-28, 15:54
Medlem
Tattoo_crippes avatar
Citat:
Tyvärr gör det ju inte det :/ Du måste iallfall ge den en chans !

Pröva helt klart men jag lovar inte att jag älskar det men jag går in för det med possitiv inställning...
Citera
2010-05-30, 18:28
Medlem
Heroes88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke67
Torpa och Väster är ju de BÄSTA ställena i staden, resten är ju FEL sida vinnbron
Couldent agree mooooore! Go Torpa!
Citera
2010-05-30, 18:40
Medlem
Tattoo_crippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heroes88
Couldent agree mooooore! Go Torpa!

Hörde att det var typ ett pundar område...
Citera
2010-05-30, 21:47
Medlem
Heroes88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tattoo_crippe
Hörde att det var typ ett pundar område...
Torpa nej..jämnför hyrorna där med hyrorna i övriga jkpg så kan du själv förstå att det inte är något pundarområde.

Skulle inte kunna bo utanför torpa i jkpg, levt där sen jag var 6 år men men..möjligtvis gräshagen som ligger relativt nära centrum och har bra hyror och skön natur.

mvh
Citera
2010-06-01, 21:26
Medlem
Jolls avatar
Citat:
martines

Kebabbaren vid Juneporten är ju förfen som skänkt från ovan när man stapplar ut från centrum och är hungrig ! Fyllekäk nr1 enligt mig.

Annars har du ju Evergreen som inte ligger allt för långt från Torpa. Där har dom även öppet till 3 på fredag/lördag, har jag för mig iaf. Hemskt mycket kebabtips du får

Pubar finns det några här och var, bäst är nog om du bara går igenom stan och tittar ut en du själv gillar.

Lingon är ett trevligt ställe att ta sig en öl på, där brukar det även vara lite lugnt uppträdande.
Sir Simons har du även, mörk, mysig pub med massa öl.

Välkommen hit får man väl säga
Citera
2010-06-02, 20:28
Medlem
jonas00s avatar
Elmia är väll det bästa med Jönköping, massa balla event :P Motroshow, DH you name it :P
Citera
2010-06-03, 16:37
Medlem
Vilket är Jönköpings bästa MILF-ställe?
Citera
2010-06-03, 18:28
Medlem
Citat:
Angående kebaben.

Och de två ställerna är:

Sibylla

Det finns inte kebab i jönköping det är nå jävla bacon smak på den skiten, ja jag har bott där ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in