• 3
  • 4
2010-06-27, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rk73
Urskta men om du lg p 85kg kan du inte varit speciellt bitig, om du inte r extremt kort frsts.
Men det r klart att man kan ha mycket muskler under fettet som sen ser snygga ut efter deff. eller vad menar du egentligen?

Menar inte biteig som i stor, men jvligt rippad och snygga muskler, och med volym. Det han menar r att man inte kan bygga muskler samtidigt som man gr ner i vikt. Och ville bara sga det r helt jvla fel. Hade inte lyft en hantel i hela mitt liv nr jag tog tag i det med vikten. Och viktnedgngen mttes halvvgs med muskelbygget, om du hajar vad jag menar. Att man frst mste g ner allt fett, fr att sedan brja bygga muskler r lite av en myt, och jag r utan att verdriva ett bra bevis p det.
Citera
2010-06-27, 17:33
Medlem
General987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polsk5an
Menar inte biteig som i stor, men jvligt rippad och snygga muskler, och med volym. Det han menar r att man inte kan bygga muskler samtidigt som man gr ner i vikt. Och ville bara sga det r helt jvla fel. Hade inte lyft en hantel i hela mitt liv nr jag tog tag i det med vikten. Och viktnedgngen mttes halvvgs med muskelbygget, om du hajar vad jag menar. Att man frst mste g ner allt fett, fr att sedan brja bygga muskler r lite av en myt, och jag r utan att verdriva ett bra bevis p det.
Det gr att f muskler med steroider om du har Kalori balans eller lite underskott har jag fr mig. men om du forstter att ligga p underskott efter din kur s frlorar du allt, tror man mste ligga p verskott d

Anabolism vs Katabolism do the math
Citera
2010-06-27, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General987
Det gr att f muskler med steroider om du har Kalori balans eller lite underskott har jag fr mig. men om du forstter att ligga p underskott efter din kur s frlorar du allt, tror man mste ligga p verskott d

Anabolism vs Katabolism do the math

M hnda, men detta var lngt innan jag ens hade tankar p bola. Lg p kaloriunderskott varje dag, tryckte i mig mycket bra proteiner, och powerwalk varje dag innan frukost i flera mnader. Och sedan gym p kvllarna. S, skulle bara sga till TS att har man vilja, disciplin, tlamod och lite stake s gr det att "bygga" samtidigt som man loosar fett.
Citera
2010-06-27, 17:36
Medlem
General987s avatar
Citat:
M hnda, men detta var lngt innan jag ens hade tankar p bola. Lg p kaloriunderskott varje dag, tryckte i mig mycket bra proteiner, och powerwalk varje dag innan frukost i flera mnader. Och sedan gym p kvllarna. S, skulle bara sga till TS att har man vilja, disciplin, tlamod och lite stake s gr det att "bygga" samtidigt som man loosar fett.
Det kan va mjligt p nybrjar niv nr man r teen ocks d man har rtt bra egen produktion

Har fr mig att folk hr p forumet som krt Prop Tren A med kalori balans lyckas blivit riktigt mkt hrdare smalare midjor osv strre armar... kanske har fel?

mvh
Citera
2010-06-27, 17:37
Medlem
Citat:

Naturlitvis!
Citera
2010-06-27, 17:39
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Det kan va mjligt p nybrjar niv nr man r teen ocks d man har rtt bra egen produktion

Har fr mig att folk hr p forumet som krt Prop Tren A med kalori balans lyckas blivit riktigt mkt hrdare smalare midjor osv strre armar... kanske har fel?

mvh

Nej det stmmer! Prop,tren,mast r en fin kur att deffa p och bli stenhrd
Citera
2010-06-27, 17:40
Medlem
General987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX
Nej det stmmer! Prop,tren,mast r en fin kur att deffa p och bli stenhrd
Hur skulle den kuren vara i ett bulk syfte? om man r ute efter att bli stark och inte lgga p sig fr mnga kg? mste ju bli jvla drag
Citera
2010-06-27, 17:48
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Hur skulle den kuren vara i ett bulk syfte? om man r ute efter att bli stark och inte lgga p sig fr mnga kg? mste ju bli jvla drag

Snackar du om dosering och antal veckor? Ja stark det blir du nog ska du se! skulle ju ven kunna smlla in anavar/winnar
Citera
2010-06-27, 17:48
Bannlyst
Citat:
Hur menar du nu? xD

hahahahhaha epic...

ne ska gefan i driva, ut spring lite sedan e de la bra ha lite ta av muskler ter ltt muskler d du inte har fett p kroppen har jag LST!! ne men serist du vrkar ju inte veta ett skit inget illa menat ja som tyckte ja va oplst!
Citera
2010-06-27, 17:52
Medlem
General987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX
Snackar du om dosering och antal veckor? Ja stark det blir du nog ska du se! skulle ju ven kunna smlla in anavar/winnar
Menar om man kr kuren p ett verskott fr att lgga p sig mer
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in