2011-05-05, 11:03
Medlem
Bagille1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimpa-32
Lever du under en sten eller?

Du får gärna utveckla dig lite mer än grottmänniskorna under stenen!
Citera
2011-05-05, 12:18
Medlem
Rusens avatar
Någon som minns en viss chilenare som riskerade att utvisas med familjen i Rimbo?

Klasskamraterna drog i gång en skolstrejk med påföljd att de fick stanna.

Alla glada och nöjda!

Några år senare sprängdes Norrtäljes, ditills, största narkotikaliga, och vem satt där som spindeln i nätet?

(Reservation för minnesfel, det var många år sedan.)
Citera
2012-08-06, 07:36
Medlem
Attityds avatar
Det finns ett gäng som kallas i folkmun "Roslagsgänget". Är det någon som har koll på vilka det är och vad de pysslar med?
Namn skulle uppskattas också.
Citera
2012-10-02, 02:34
Medlem
ORUNITIAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Det finns ett gäng som kallas i folkmun "Roslagsgänget". Är det någon som har koll på vilka det är och vad de pysslar med?
Haha, "Roslagsgänget"? Låter som ett par riktigt tuffa grabbar!
Namnet får mig att tänka på ett "tufft" moppe-gäng som är rebelliska mot sina mödrar och dricker mängder med lätt-öl, och är iprincip 100% white-trash.

Aldrig hört talas om dem tidigare, men jag kan gissa mig till att det är dem man ser tjuvröka bakom roslagsskolan när man går förbi där.
Citera
2012-10-12, 20:15
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ORUNITIA
Haha, "Roslagsgänget"? Låter som ett par riktigt tuffa grabbar!
Namnet får mig att tänka på ett "tufft" moppe-gäng som är rebelliska mot sina mödrar och dricker mängder med lätt-öl, och är iprincip 100% white-trash.

Aldrig hört talas om dem tidigare, men jag kan gissa mig till att det är dem man ser tjuvröka bakom roslagsskolan när man går förbi där.
De går inte i Roslagsskolan. Endel jobbar,andra inte. Ingen av dem pluggar. Killarna är 20+. Har hållit på med droger i åtminstone 6 år.
Citera
2012-10-12, 20:21
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:

Citat:
De går inte i Roslagsskolan. Endel jobbar,andra inte. Ingen av dem pluggar. Killarna är 20+. Har hållit på med droger i åtminstone 6 år.

Varför frågar du om ett "gäng" som du tydligen redan vet det mesta om...vet du att dom pundat i 6 år men inte vad dom heter..

Du frågar vad dom pysslar med sen svarar du dej själv .. en del jobbar, andra inte

Citera
2012-10-12, 20:49
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Varför frågar du om ett "gäng" som du tydligen redan vet det mesta om...vet du att dom pundat i 6 år men inte vad dom heter..

Du frågar vad dom pysslar med sen svarar du dej själv .. en del jobbar, andra inte

Har endast lite info om dem. Tänkte att kanske någon vet mer... ? Nej jag vet inte namnen på "hela" gänget. Endast på två av dem. Har även hört folk tala om "Roslagsgänget".
Citera
2012-10-17, 11:14
Medlem
rikoes avatar
Citat:
Har endast lite info om dem. Tänkte att kanske någon vet mer... ? Nej jag vet inte namnen på "hela" gänget. Endast på två av dem. Har även hört folk tala om "Roslagsgänget".
Möjligen ett par jävla luffare från rådmansö hållet? En harmynt jävel ful så att inte ens en mor kan älska honom samt en annan spinkig pajaspundare som börjar på O. Tycker mig kunna ana vilka du menar
Citera
2012-10-30, 06:26
Medlem
Det stora bankrånet på åland för några år sen var gjort av norrtäljefolk. Vill minnas att Benny som dömdes var/är i hojkretsar.

http://www.alandstidningen.ax/articl...age=1&id=18674
Senast redigerad av The-punisher 2012-10-30 kl. 06:36.
Citera
2017-09-06, 10:32
Medlem
Gammal tråd, jag vet, men någon som är insatt I hojkretsarna I Norrtälje?
för ca 2-3 år sedan så syntes, förrutom Twin Club såklart, även Impressario Choppers MC mycket I Norrtälje.
De verkar ha försvunnit från hålan, ungefär samtidigt som East Coast Riders MC syns allt mer och mer frekvent I tid och otid.
Ingen av dessa klubbar hör väl till de tunga, men ändå, finns det något intresse för någon av dem I Norrtälje?
Citera
2017-09-18, 22:01
Medlem
squamigeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacken
Gammal tråd, jag vet, men någon som är insatt I hojkretsarna I Norrtälje?
för ca 2-3 år sedan så syntes, förrutom Twin Club såklart, även Impressario Choppers MC mycket I Norrtälje.
De verkar ha försvunnit från hålan, ungefär samtidigt som East Coast Riders MC syns allt mer och mer frekvent I tid och otid.
Ingen av dessa klubbar hör väl till de tunga, men ändå, finns det något intresse för någon av dem I Norrtälje?

Svar nej skulle jag tro.. finns ju händer från andra klubbar och dom sköter det säkert bättre och enklare själva
Citera
2019-01-08, 16:21
Medlem
Ett riktigt nedslag för Norrtäljes brottstatistik är en ohygglig och otäck j*vel som har många strängar på sin lyra i belastningsregistret. Han började dyka upp här 2017 då och då men nu härjar han i stort sett permanent här.
Länsman är inte glad....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in