Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-31, 22:08
Medlem
Majgulls avatar
Nej hujedamej. Jag tillhör dessutom den skara människor som tycker att två personer i sängen är fullt tillräckligt..

Och att bli sprutad på går ju bort, utom i undantagsfall och då är det ju nån jag känner väldigt väl. Jag kanske är pryd på det sättet..men..

Nä usch!

(dock tycker jag att alla får göra precis som de vill bara alla njuter, så)

Men är inte det där med bukkake en typisk porrfilmsgrej?
Citera
2010-05-31, 22:26
Medlem
DonGrif2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull
Men är inte det där med bukkake en typisk porrfilmsgrej?

Nej, det är standard i dagens sexakter. Har du inte med en redig bukkake när du har sex där hemma så är du SÅÅÅÅÅÅÅ ute!!!!
Citera
2010-05-31, 22:31
Medlem
Majgulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonGrif2
Nej, det är standard i dagens sexakter. Har du inte med en redig bukkake när du har sex där hemma så är du SÅÅÅÅÅÅÅ ute!!!!

Yeah right

Men du, jag får fontänorgasmer ibland...borde inte jag då i jämlikhetens namn få göra likadant på killen?? Spruta i ansiktet med min fontän,det vore nåt, det...haha!
Citera
2010-05-31, 22:38
Medlem
Vad fan är bukkake :s ?
Citera
2010-05-31, 22:40
Medlem
Okej en snabb titt på wikipedia. nej för fan....
Citera
2010-05-31, 22:52
Medlem
DonGrif2s avatar
Citat:
Yeah right

Men du, jag får fontänorgasmer ibland...borde inte jag då i jämlikhetens namn få göra likadant på killen?? Spruta i ansiktet med min fontän,det vore nåt, det...haha!

Klart du ska göra! När han minst anar det sprejar du ner hans ansikte med din fontän. Good girl!
Citera
2010-06-01, 00:22
Medlem
Majgulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonGrif2
Klart du ska göra! När han minst anar det sprejar du ner hans ansikte med din fontän. Good girl!

Fast jag får nog ta hjälp av ett par-tre väninnor då om det ska räknas som bukkake.. Fan, insåg just att det verkar bökigt att stå upp och fontänorgasma i ansiktet på en kille..

Ni killar har nog ett bättre utgångsläge där. Orättvist, alltså..*muttrar*
Citera
2010-06-01, 00:48
Medlem
Levi.xps avatar
Lagom porrskadad? :P
Citera
2010-06-01, 01:50
Medlem
FreeThinkers avatar
Citat:
Fast jag får nog ta hjälp av ett par-tre väninnor då om det ska räknas som bukkake.. Fan, insåg just att det verkar bökigt att stå upp och fontänorgasma i ansiktet på en kille..

Ni killar har nog ett bättre utgångsläge där. Orättvist, alltså..*muttrar*

Hade inte varit mig emot
Citera
2010-06-01, 02:15
Bannlyst
Japanerna är ljusår före oss i väst. Är det inte spelande dildos, så är det gräddbakelserna "bukkake"

http://www.blacklabelsextoys.com/ass...d_lightbox.jpg
Citera
2010-06-01, 11:06
Medlem
DAiKiNis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumiko
Vad fan är bukkake :s ?

Bukkake är japanska för "Förstör många mattor"
Citera
2010-06-01, 11:42
Medlem
Faderittans avatar
Det är säkert inte många procent av tjejerna som vill bli ansiktssprutade i stor skala, men visst fan finns de. Jag har varit med om bukkake som givare ett par gånger, och det skedde helt på tjejernas önskan.
En av dem var en tidigare flickvän. Hon sa att hon tyckte det var en oöverträffad känsla att mer eller mindre bada i en stor mängd av killarnas mest privata företeelse. Hon skulle gärna ha haft en swimmingpool med sperma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in