2004-04-13, 21:40
Medlem
Johnsads avatar
jag vill vet något annat sätt att träna magen på.
efter som att jag inte kan klara av situps p.g.a att jag har problem med höften...

alltså det jag vill ha tips på är ett annat sätt att träna magen på, förutom sittups..
Citera
2004-04-13, 21:53
Medlem
Gleamers avatar
Fällkniven är bra.
Citera
2004-04-13, 22:07
Medlem
Johnsads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gleamer
Fällkniven är bra.

Fällkniven??
Citera
2004-04-13, 22:25
Medlem
Batteridrivet?

På TV-Shop kan man köpa en batteridriven manick som tränar magmusklerna (genom att batteriet spänner musklerna som vid sit ups). Är det någon som har erfarenhet av att använt en sådan?
Citera
2004-04-13, 22:31
Medlem
david85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gazelle
På TV-Shop kan man köpa en batteridriven manick som tränar magmusklerna (genom att batteriet spänner musklerna som vid sit ups). Är det någon som har erfarenhet av att använt en sådan?

Funkar INTE!!!
Har inte provat men läst om den...
Citera
2004-04-13, 23:40
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gleamer
Fällkniven är bra.

Om det är den jag tror att du menar så är den inte bra. Tar definitivt på höften. Fotbollsspelarövning...

Pröva kabelcrunches eller hängande knälyft.
Citera
2004-04-15, 12:02
Medlem
Naud-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gazelle

funkar kanon...för att rehabilitera skadade och förtvinade muskler.. har inget motstånd och därför bygger det inget...farmför allt bränner det inget fett som dom ljuger i reklamen...
sen är nog inte tv-shops kvalitét lika hög som rehab-centras---
Citera
2004-04-15, 12:15
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnsad
jag vill vet något annat sätt att träna magen på.
efter som att jag inte kan klara av situps p.g.a att jag har problem med höften...

alltså det jag vill ha tips på är ett annat sätt att träna magen på, förutom sittups..

Dom flesta öviningar gällande magen biter väll rätt bra på höften speciellt på dig som har problem med den..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in