Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-03, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Telenor i fredags.
Sådär nu har jag hämtat den, wie

Iphone 4 Apps:

Vilka är ett MÅSTE?

cydia...
Citera
2010-08-03, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fagin
där hade vi det! vilket ska man ha som casual user?

Med geografisk nord så borde ju norr på kompassen stämma överens med norr på en karta.
Ingenting jag kan garantera dock, men det låter ju som så.
Citera
2010-08-03, 13:24
Medlem
knakiss avatar
Jag fick precis min telefon från Tele2. Om någon annan som beställt därifrån skulle vara intresserad dvs.
Senast redigerad av knakis 2010-08-03 kl. 13:27.
Citera
2010-08-03, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knakis
Jag fick precis min telefon från Tele2. Om någon annan som beställt därifrån skulle vara intresserad dvs.
Sweet, inte kollat posten än. När beställde du ? Gjorde min beställning den 29:e typ kl 5.00..Men inte fått att dom skickat den än men..
Citera
2010-08-03, 13:54
Medlem
knakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnPaus
Sweet, inte kollat posten än. När beställde du ? Gjorde min beställning den 29:e typ kl 5.00..Men inte fått att dom skickat den än men..

Jag fick kvittot på mailen 09.22 på fredag morgon (30:e blir det va?). Anledningen till att jag beställde "så sent" var att det handlade om ett studentabonnemang. Igår omkring 17.00 fick jag ytterligare ett mail där det stod att min order är på väg.
Citera
2010-08-03, 14:52
Medlem
X_surfers avatar
Eftersom att Dr Tinnitus var schysst nog att upplysa oss i ett nyupptäckt säkerhetshål i Android, tänkte jag återgälda vänligheten med varna er användare som har Iphone 4, det har visat sig att det räcker med att öpnna en skadlig webbplats, för att skadlig kod ska kunna köras.

http://www.idg.se/2.1085/1.332465/ip...ia-webblasaren
Citera
2010-08-03, 15:43
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Knapp ljud vid rigning iPhone 4, hur fan stänger man av det?

Ja, som det står i rubriken, hur fan stänger man av knappljudet vid rigning i iPhone4?
Citera
2010-08-03, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av X_surfer
Eftersom att Dr Tinnitus var schysst nog att upplysa oss i ett nyupptäckt säkerhetshål i Android, tänkte jag återgälda vänligheten med varna er användare som har Iphone 4, det har visat sig att det räcker med att öpnna en skadlig webbplats, för att skadlig kod ska kunna köras.

http://www.idg.se/2.1085/1.332465/ip...ia-webblasaren

Den ska täppas i nästa version av IOS. Dessutom var det helt dumt av utvecklaren av JB att släppa den via webbläsaren, han måste ändå släppa en via USB senare så de va helt onödigt och dumt enligt mig.
Citera
2010-08-03, 16:01
Medlem
spindrifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guberti
Den ska täppas i nästa version av IOS. Dessutom var det helt dumt av utvecklaren av JB att släppa den via webbläsaren, han måste ändå släppa en via USB senare så de va helt onödigt och dumt enligt mig.
I nästa version av iOS? När kommer den?
Apple är inte bara det företag som har flest säkerhetshål i deras produkter, de är även bland de långsammaste då de gäller att fixa dem.

Han skulle hållit säkerhetshålet för sig själv, nu är det han som är skurken och Apple det är synd om som får sina hål exponerade.
Citera
2010-08-03, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spindrift
I nästa version av iOS? När kommer den?
Apple är inte bara det företag som har flest säkerhetshål i deras produkter, de är även bland de långsammaste då de gäller att fixa dem.

Han skulle hållit säkerhetshålet för sig själv, nu är det han som är skurken och Apple det är synd om som får sina hål exponerade.

Hehe okej ja fine with me hoppas jag hinner få min IP4 innan de täpper de. Men de kmr så småningom.

PS. Android är inte bättre på säkerthetshål och det vet alla
Citera
2010-08-03, 16:09
Medlem
spindrifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guberti
Hehe okej ja fine with me hoppas jag hinner få min IP4 innan de täpper de. Men de kmr så småningom.

PS. Android är inte bättre på säkerthetshål och det vet alla
Google har är utmärkt trakcrecord då det gäller säkerhet. Apple är enligt senaste rapporten från Secunia sämst i branshen.

Har du något exempel från Android som är i närheten lika allvarligt som detta?
Citera
2010-08-03, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spindrift
Google har är utmärkt trakcrecord då det gäller säkerhet. Apple är enligt senaste rapporten från Secunia sämst i branshen.

Har du något exempel från Android som är i närheten lika allvarligt som detta?

Jag har ingen specifik exempel atm men du vet själv att Android är lika sårbar som IOS, jag behöver inte leta efter exempel för dig. Det är något som man får leva med när man väljer en "öppen" OS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in