2024-01-27, 11:59
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Något du troligen redan tänkt på är byte till en snabbare disk om det sitter en HDD i, en ok SSD kostar inte mer än 150 - 200kr.

Hursom, lycka till!

Tackar :-) jo jag såg det i en av dina länkar att snabba upp budget datorer är att byta hdd till SSD ..
Det är en riktigt bra idé för att öka hastigheten och ev sälja av de mekaniska interna hdd till nån som vill ha det. Ja priset är lågt
Citera
2025-02-04, 04:41
Medlem
OrtensVaktares avatar
Hej! Installerade om min laptop med windows 8.1 kan vara att det var windows 8 innan vad vet jag men kunde som sagt inte logga in då jag inte visste lösenordet då jag fick denna laptop av en vän anyway har problem med att det saknas wifi på datan men det går att ansluta med lan kabel men vill ha wifi hur ordnar jag detta? Tacksam för svar!
Citera
2025-02-04, 06:21
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtensVaktare
Hej! Installerade om min laptop med windows 8.1 kan vara att det var windows 8 innan vad vet jag men kunde som sagt inte logga in då jag inte visste lösenordet då jag fick denna laptop av en vän anyway har problem med att det saknas wifi på datan men det går att ansluta med lan kabel men vill ha wifi hur ordnar jag detta? Tacksam för svar!

Hämta drivis från endera datorns hemsida eller med något bra program för dito, likt IObit Driver Booster, DriverIdentifier, t.ex.

Vilken dator är det?
Citera
2025-02-05, 19:27
Medlem
OrtensVaktares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Hämta drivis från endera datorns hemsida eller med något bra program för dito, likt IObit Driver Booster, DriverIdentifier, t.ex.

Vilken dator är det?
Tack för ditt svar men löste problemet genom att installera om Windows på den. Det är en Asus laptop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in