2010-06-15, 05:19
Medlem
Cates avatar
sjuk dröm.
Hej jag hade en sjukt jobbig dröm nyss. Är helt uppskakad :<
Somnade ungefär klockan 03:30 och bestämmde mig för att gå upp nu klockan 04:50 ungefär...
Jag somna vakna o somna om vartannat bara för jag inte gilla drömmen försökte ja väcka mig själv och fann således mig själv liggandes på rygg med händera på varandra på mitt bröst.
Jag sover aldrig på rygg, alltid på sidan...
Drömmen börjar nog lite fuzzy men jag vet att jag är i nåns hus.
Där många människor är utkläda som i cosplay iaf tror jag det.
Jag har en överhängande känsla av ondska i drömmen...
Jag klättrar i taket i en säng underifrån...
Det ramlar ner en säng nånstans ifrån, typ luftmadrass...
Sen så hör jag min bror hosta i drömmen och nu väl vaknade hör jag han han hostar rätt konstant med några sekunders mellanrum.
Efter det med madrasserna vet jag inte när jag försöker vakna jag vet bara att jag försöker vakna hela tiden och gör det för jag stirrar i mitt rum och känner att jag nog borde sova igen.
Men jag hamnar där i huset igen...
I drömmen har jag nu svalt min lepp piercing.
Vaknar och kontrollerar att jag inte svalt den... tror jag... somnar igen...
En japansk kille eller en kille som kan lite japanska våldtar sig på mig jag hoppade bara rätt i hans famn genom att göra nån form av graciös volt över ett soffbord och ner i soffan han sitter i. Han ställde en fråga som jag bara svarade HAI (Ja) på....
Kommer inte ihåg vad...
Jag skriker ÄCKEL NEJ fast på japanska HENTAI IIIIIEEEE.
Jag vaknar känner mig äcklad... Somnar om...
Nu sitter jag i ett kök kanske vardagsrum med kinesiska kvinnor eller japanska jag är osäker...
Dom pratar inte med mig dom är bara förtjusta...
Jag spottar fina pärlor på golvet, för 1 pärla som kommer in i min mun spottar jag ut två dvs den första och en kopia...
Jag förstår inte varför ja ska tvingas till detta...
Sen upptäcker jag en sten...
En sten med hål i men den har spruckit på mitten och inuti kan jag se såndär kristal glas stenliknande, färgen är ljus lila där i.
Jag Börjar bli orolig att dom gör nått konstigt med mig så jag säger att jag bara ska gå på toa och ringa min bror jag frågar om det finns nånstans jag kan få vila...
Dom misstänker att jag ska ringa nån annan kines/asiat och be om hjälp den gamla kinesen damen som nu pratar med mig fattar att jag nu gömt den trasiga stenens halvor i munnen....
Jag frågar henne om detta har nått med själen att göra om jag är magisk nu, hon säger nånting om att allt är som du tror att det ska vara och de andra det som du tror det är inte alls...
Hennes ögon kommer närmare och närmare jag ser som nått otäckt rött spindelväv i hennes ögon och jag skriker i mitt huvud JAG VILL VAKNA!
Sagt o gjort vaknar jag nu i min säng och märker hur tomt det känns i munnen där jag hade stenbitarna...
Tvinga hon mig vakna jag förstår ingenting?
Jag känner mig orolig att jag blitt galen eller nått.
tog 12 min att skriva detta.
Nu är klockan 0512.
Senast redigerad av Cate 2010-06-15 kl. 05:48.
Citera
2010-06-15, 05:22
Bannlyst
Off topic men ett råd, gör mellanrum ibland. Blir lite lättare att läsa och du verkar inte lika analfabetisk.
Citera
2010-06-15, 05:23
Bannlyst
Tror du ska posta i tripprapporter..
Citera
2010-06-15, 05:24
Medlem
Fittfittas avatar
Låter som något som skulle kunna platsa i den där drogtrippstråden. Annars tycker jag väl att det lät som en ganska "vanlig" dröm. Tog förresten den japanska killen dig i tvåan?
Citera
2010-06-15, 05:28
Bannlyst
Hur i helvete tog det dig 12 jävla minuter att skriva det? Förstår om du skrev det på ~5 minuter med tanke på hur fint du skrev, men 12 minuter?!

Inte för att jag förstod vad fan som hände i drömmen, men men. Det var en jävla dröm.
Det är inte verklighet, det finns ingen mening bakom drömmar, de kan inte skada dig, du är absolut inte påväg att bli galen.

Nu ska jag sova.
Citera
2010-06-15, 05:44
Medlem
Cates avatar
Jag är väldigt trött kanske därför det tog sån tid att skriva.
Tycker inte det är nån tripp rapport då jag inte tar några droger.
Känner mig bara irriterad över att jag drömmer så detaljrika saker som jag mer eller mindre kommer ihåg efteråt usch usch...
Jag vill bara ha fina drömlösa nätter så jag får sova ut, är ju jätte trött men ändå otroligt pigg för bara ha sovit nästan 2h...
Citera
2010-06-15, 14:03
Medlem
-Moon-s avatar
Usch, låter som en riktigt obehaglig dröm det där. Men lugn bara, du håller säkert inte på att bli galen. Tycker man kan känna sig lite galen och uppskakad om man just haft en extra läskig dröm. Hjärnan kan ju koka ihop vad som helst egentligen och det finns ju hur många anledningar som helst till att man kan få en mardröm.
Tror det bästa efter en läskig dröm är att just skriva av sig lite som du gjort och försöka slappna av. Tycker man får mer perspektiv på det hela då.

Hm... Tycker det är rätt märkligt att så många ger konstiga kommentarer om tiden det tog att skriva samt att det borde vara i drogdelen, när det inte stod något om att droger var inblandade... Känns bara lite onödigt.
Citera
2010-06-20, 00:09
Medlem
Thebabblarns avatar
alla har helt otroliga sjuka drömmar. även om folk man aldrig ens träffat, ställen man aldrig vart på.men dom flesta drömmarna kommer man inte ihåg när man vaknar. jag såg en bra dokumäntär och läst mycket om det. att hjärnan drömmer, är för att reparera och byta ut hjärnceller. hjärnan är en väldigt konstig maskin . tänk så mycket intryck hjärnan får varje dag,från tv,radio,internet,ute ,överallt. och sen,som sagt, måste hjärnan reparera sig. fråga doktorn om du kan få starkare sömnpiller. för mej funkade det bra, sov som en stock och minns inget om vad jag drömt.

jag hade också såna jätteproblem för några årsen, om du minns mej. jag pm:ade dej för några månadersen angående psykosen. hoppas du mår bättre iallafall , och inte tar droger eller alkohol, det gör det bara värre och deprimerad. jag vill gärna chatta eller mejla med dej . det är både bra och trevligt att prata av sig med nån som har samma problem. hör av dej om du vill. jag ger dej min e-mejl på pm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in