• 1
  • 2
2010-06-26, 04:54
Bannlyst
Ni killar & tjejer är toppen här på Flashback. Bra och seriösa svar och det uppskattas väl!

Nu har de skett en förändring, det var ju som sagt meningen med att jag skulle träna samtidigt som jag går på antingen Efedrin eller Clenbuterol fast nu är det så att jag ska operera mina stortår efter en olycka. Högter stortån börjar sen så får vi se om vänstra behöver en operation den med.
Jag får ej använda skor, jogga eller var ute och gå så att det påverkar mina tår negativt. Jag får men vill ju självklart att det ska läka och bli normalt igen :P

Jag har därför vandrat runt i flipp flopp i många månader utan sockar med väl skyddade och omplåstrade stortår^^
Blir kallt ibland :P Men jag cyklar ofta och går lite. Hur som helst! Vad är att föredra för mig som inte får motionera normalt nu och träna som folk med hela tår?

Är Efedrin bättre än Clenbuterol

Fördel Clenbuterol, bränner fett bra, svagt anabol, ger pump och tar inte något av muskulaturen. Skakningar & kramper och inte lika pigg.

Fördel Efedrin, man blir pigg, billigt inköp, svettas mer, bränner fett bättre men fungerar inte i lika bra i längden. Jag kan heller inte ta det med coffein och Aspirin då min mage ogillar det.

Nu till problemen

Förutom det jag nämnt tidigare i detta inlägg så håller jag på med nedtrappning av Tramadol. Efedrin vet jag att det fungerar lite som hjälpmedel, det förlänger intagen mellan medicinerna. Bortser man från det så får jag muskelryckningar ganska ofta just nu under nedtrappningen och lätta kramper jag kan leva med men jag vill inte ta något som "kan" ge mig mer eller kanske starkare kramper.
Jag kan ju inte röra mig som man ska göra när man motionerar och tränar, så att svettas lite mindre är ju en fördel, men samtidigt vara pigg, gå ner i vikt men det är inget tvång att de ska gå undan.

Det låter som att Clenbuterol låter inte bra för mig i just min situation jag är i för stunden men där emot så låter Efedrin bättre och jag har inga planer på att ta det i veckor/månader utan ett tag.
Nu låter det kanske som att jag har bestämt mig men jag vill ändå höra mer av era åsikter och funderingar för det får mig att bli säkrare i valet av vilket de blir. Ni har mer erfarenheter än mig och jag lyssnar och lär. Hoppas ni orkade ta er igenom mitt långa inlägg nu :P

Peace och tack på förhand!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in