• 3
  • 4
2010-10-10, 13:23
Medlem
.-.-.s avatar
Smartbar är 100% fiffel och bluff och båg och skit.
Sen spice klassades så har dom regelbundet prånglat ut skitrökan med löften om att den ena ska vara starkare än den andra, en gemensamhet har alla sb rökan haft, och det har varit att dom har varit totalt värdelösa.

Jag kommer knappast handla därifrån igen. Hade dom däremot samma varor och lägre priser än andra jag handlar från så skulle man ju köpa därifrån bara för att snåla lite.
Citera
2010-10-13, 16:07
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Nja, deras MG och HBW frön är det en jävla skjuts i.

Vart hittar du de nånstans?
Citera
2010-11-06, 17:32
Medlem
Facebacks avatar
Smartbar, när får ni in lite nya rökmixer? Skulle gärna vilja handla lite hos er men jag vet att ni har slut på lagret för tillfället...
Citera
2010-11-07, 15:38
Medlem
CB-herberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Sen spice klassades så har dom regelbundet prånglat ut skitrökan med löften om att den ena ska vara starkare än den andra, en gemensamhet har alla sb rökan haft, och det har varit att dom har varit totalt värdelösa.

Jag kommer knappast handla därifrån igen. Hade dom däremot samma varor och lägre priser än andra jag handlar från så skulle man ju köpa därifrån bara för att snåla lite.

Hahah kunde inte sagt det där bättre. Smartbar är och förblir värdelösa är jag rädd för, med tvättmedelssmakande rökelser utan verkan är det nog inte mycket att hoppas på.

/CB-h
Citera
2010-11-23, 16:59
Medlem
Bongmons avatar
Smartbar har lagt upp atomic blast som "kommer snart".. Har även hört nått om att det kommer fler innom kort.

Någon som vågar testa den/dessa när dom går att beställa?
Eller är eran trust för smartbar förstörd så kör jag testare och avger rapport.
Citera
2010-11-23, 17:38
Medlem
Bongmong Jag har testat Atomic Blast from am-hi-co, om det är samma mix som "kommer snart" till smartbar kan jag inte lova, men det var inget speciellt, typ en medelstark gen2-mix.
Citera
2010-11-23, 17:49
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _su
Bongmong Jag har testat Atomic Blast from am-hi-co, om det är samma mix som "kommer snart" till smartbar kan jag inte lova, men det var inget speciellt, typ en medelstark gen2-mix.

Dom har väl inte am-hi-co som leverantör längre?
Det är en Gen 3 nu.
Men det är iaf värt det med tanke på marknaden nu med ett standard Gen 2rus.
Citera
2010-11-23, 17:50
Medlem
TheVoids avatar
Det borde väl isåfall nu vara andra ingredienser i denna version lr klarade AB klassningen?
Citera
2010-11-23, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Dom har väl inte am-hi-co som leverantör längre?

Jo, det har dom.
Citera
2010-11-23, 17:58
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
Jo, det har dom.

Har försökt hitta den skit pulse ultra blueberry hos am-hi-co men hittade inget.
Jaja am-hi-co gör ju mycket bra.. Får hoppas.
Citera
2010-11-23, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.

För att inte tala om SN.
Citera
2010-11-23, 18:25
Medlem
_b0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Har försökt hitta den skit pulse ultra blueberry hos am-hi-co men hittade inget.
Jaja am-hi-co gör ju mycket bra.. Får hoppas.

AM-HI-CO´s mixar är väldigt värdelösa. Alla UK varianter på sidan är lagliga i Sverige, så jag frågade dom vilka UK mixar som är starkast och det var Nuclear Reactor och 2 till. Jag beställde NR och en till och dom var helt kassa, vägde upp 0.5 på vågen och rökade och det satt i ca. 15 min sen dalade det ur.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in