• 6
  • 7
2010-07-19, 20:57
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q3
http://svtplay.se/v/2056621/rapport/...iftning_pa_vag
"Ungdomar resonerar som så att är det inte narkotikaklassat så är det inte farligt"

Vad är det för jävla bild han har av ungdomar? Snacka om att dra alla över en kam.
Citera
2010-08-09, 07:42
Medlem
Kan inte någon stygg polisman få ned smartbar.nu? På tal om ungdomar och arisk elit...
Citera
2010-08-09, 08:20
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Det finns ju örter och växter som inte är forskningskemikalier och som man med god vilja kan kalla för droger. Droger som man blir lika litet berusad utav som Koffein och Valeriana och som är säkra. Många blir besviken för att man inte får ett rus. Skall de också stoppas?
Citera
2010-08-14, 20:47
Medlem
Nej, Sverige är bara till för att höja och sänka skatterna fattar ni väll? Alla andra åsikter är oviktiga. De kan inte ens fixa invandringspolitiken efter så många år.

Nej, i år är det skatterna man röstar på som vanligt

Jag undrar vad som hände med all revolution och utveckling där människan går framåt och skapar ett bättre samhälle för framtiden? I Sverige tar man bara hand om majoriteten och resten skiter man i eller diskriminerar.
Citera
2010-08-16, 17:03
Medlem
Sirfnasks avatar
läste på en löpsedel att enbart i sverige dör 600 pers varje år av vanligt smärstillande som alvedon ... ingen har NÅNSIN dött av cannabis tex!
Citera
2010-08-17, 00:16
Medlem
29daysagos avatar
Jag lade märke till en småkul grej i inslaget. Precis när de börjar prata om ännu ej narkotika-klassade preparat som tullen lämnar ut till adressaten så visar de det här brevet på filmen:

http://i34.tinypic.com/34hgewg.jpg

Jag tyckte mig känna igen adressen och hittade likheter med denna;

RC-EXPRESS
Box 1112
Frejgatan 13
11479 Stockholm,
Sweden

Nu behöver det ju givetvis inte vara just rc-express då det verkar vara en boxadress med flera tusen adressater, men lite kul var det allt.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in