Citat:
Ursprungligen postat av INSANE-O
Ok. Fick uppfattningen att din pappa varit emot prepp tidigare och nu funderar på att ta klivet. Men om han kurat förr och är införstådd med riskerna så är det ju givetvis lungt.
Däremot så håller jag inte riktigt med om att någon hemkokare eller UG-labb vet att deras prepp är "the real deal" alla gånger. T.o.m stora läkemedelsföretag har drabbats av kontaminerat API från kina t.ex. Bill Llewellyn som knappast är dopingmotståndare avråder bestämt från att använda UG preparat - han har ju sett hur det ser ut med UG preparat när det gäller kvalitet. Jag har själv använts UG prepp men jag vet att jag tar en risk varje gång.
Mjo, han har väl inte direkt vart liberal mot doping, och inte förrns nu när detta blev aktuellt som han berättade att han hållt på med detta förut.
Må så vara att man inte kan veta det till 100%. Dock så finns vissa steroider inte ens som HG (måhända VG i vissa fall) och då är ju UG det enda alternativet.
Förstår om folk vill köra HG, då man är "safe" då. Men jag personligen har svårt att motivera detta pengamässigt.
Smaken är som baken - Delad!