• 1
  • 2
2004-04-25, 17:36
Medlem
Snailiss avatar
Jag önskar att vi får lite ordning på Knutby-sidorna snart. Snälla Tippi - gör nå't.
2004-04-25, 17:36
Medlem
Angel of Peaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quark
Det händer konstiga saker på Flashback

Ja hur ska det bli rätsida på detta. Ser att Tippi har testat ett par gånger.
Man vill ju gärna ha alla missade meddelanden att läsa.
Samt kunna posta, nu när det händer mycket i utredningen - förundersökningen, rättegång m.m.
Hoppas att det ordnar sig och vi får veta vart tråden tar vägen.
Tusen tack till er som jobbar med det.
2004-04-25, 17:48
Medlem
Ezzelinos avatar
Hela forumet gungar, alla ämnesavdelningar och trådar tycks ha samma problem...förutom då detta med att femte versionen av Knutbytråden efter några få inlägg tycks ha upplösts i intet...eller har den i det tysta sammanfogats med nr IV? Det ordnar sig förmodligen inte förrän i morgon måndag, och då behövs minsann ett fungerande forum för att dryfta vad som kommer att sägas om förundersökningen och sedan Kalla fakta-programmet...
"Om Herren dröjer och vi får leva", som Vajda och Lulugi brukar säga, så får vi
säkert ordnade diskussionsförhållanden snart, och nöden har frambringat bra initiativ till samlande av länkar (.LA och quark). Så småningom har vi säkert en enda gigantisk tråd att vältra oss i, med ett appendix uteslutande reserverat för relevanta länkar.
2004-04-25, 18:02
Medlem
quarks avatar
2004-04-25, 18:06
Medlem
Citat:
Någon (Gullan? - det går ju inte att söka ens nu på Flashback) skulle på en föreläsning av Severin. Han omnämndes av Bamse i:
http://web.archive.org/web/200105081.../rapaug98.html

Det var ju jag... Men jag kom aldrig iväg... Kände ingen större lust... *är det jag som ska huka nu..?*

Systrar o bröder... vi förenar oss kollektivt i utropet TIPPIIIIIIIIII!!!!!!???? NÅGON??!!! HJÄÄÄÄÄÄÄLP!!!

Ropen skalla - trådar åt alla :mad:
2004-04-25, 18:18
Medlem
quarks avatar
OK, Knutby V klistrades på Knutby IV. Men den är nu på 40 inlägg, och det är max vad man kan se. (Om man inte använder trixet att "svara", för då kan man se de _sista_ 40 inläggen.)

Jag kollar lite gammalt material, och såg församlingens mötesprogram:

Varje Måndag + Onsdag + Fredag 07.00 Bön
http://web.archive.org/web/200006022...mp/motprog.htm

Det är som ett kloster alltså - stark sektvarning!
2004-04-25, 18:26
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Vi kan nog skrika oss hesa på Tippi eller Admin eller någon... problemet ligger, tror jag, långt utanför deras domäner. Jag tror att databasen helt enkelt drabbats av deMOner och Annat Komb Inerat och måste välsignas Hand Gripligen. Antingen av engelsmän eller holländare eller var den nu fysiskt befinner sig. Tippi däremot lär ha lite att reda i när databasen masat sig ur sjuksängen... sammanslagning av alla trådar och framförallt KLISTRING av .LA.'s eminenta länksamling.
2004-04-25, 18:50
Medlem
quarks avatar
2004-04-25, 18:53
Medlem
Angel of Peaces avatar
Citat:
Det händer konstiga saker på Flashback

Ja hur ska det bli rätsida på detta. Ser att Tippi har testat ett par gånger.
Man vill ju gärna ha alla missade meddelanden att läsa.
Samt kunna posta, nu när det händer mycket i utredningen - förundersökningen, rättegång m.m.
Hoppas att det ordnar sig och vi får veta vart tråden tar vägen.
Tusen tack till er som jobbar med det.
2004-04-25, 18:55
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Alla nystartade Knutby-trådar förutom länksamlingen har och kommer att klistras in i Knutby IV. Inklusive V, VI och alla andra varianter. Så fort systemet har stabiliserat sig så kommer jag att gå hårt fram med saxen oxh limtuben. Ha talåmod tills dess. Jag vet inte vad problemet är eller när det kommer att vara löst, men jag gör så gott jag kan.
2004-04-25, 20:52
Medlem
quarks avatar
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här