2010-06-29, 06:52
Medlem
Exportorens avatar
Kanske en konstig fråga och dålig placering på tråden, får börja att be om ursäkt för ev fel placering och sen förklara varför man på egen vilja skulle kunna tänkas sig att testas?

Sådär, nu hoppas jag att jag tagit död på ev OT och återgår till min förfrågan!

Vad kostar det att lämna urinprov för anabola?

Finns det olika typer av anabola som måste testa enskilt eller går allt under samma kategori?

Om jag tycker priset är värt det så utförs testet i GBG, jag vet att stadsmissionen tar urinprover finns det fler ställen som kan tänkas ta emot privatpersoner?
Senast redigerad av Exportoren 2010-06-29 kl. 06:56.
Citera
2010-06-29, 08:55
Medlem
Gabrozzis avatar
Det brukar pratas om ca. 4000:- för ett sådant test och det kommer inte att rentvå dig i vilket fall som helst eftersom du bara bevisar att du var ren vid testtillfället. Lätt att tajma in en testning om man känner till när testet ska göras...
Citera
2010-06-29, 15:10
Medlem
LillaFluffs avatar
Själva testet skall inte kosta mer än drygt 900kr för labbet. När jag var i kontakt med dom för ca 6 månader sedan.

Sist jag blev testad så kollade jag på pappren där var priset 12XX kr genom ett ombud.

Men kompisar till mig som pissar för dom måste till körkort får betala uppemot 5000:- per gång med läkaravgifter och allt runt omkring.
Citera
2010-06-29, 17:11
Medlem
Var lite kreativ skriv ut ett dopingtest resultat själv på ett fint solitt papper, gärna på engelska det ser ju imponerande tryck dit WADAS logo och adress skriv under med DR Hildegard Von Dunkelspiel eller liknande.
Citera
2010-06-29, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrozzi
Det brukar pratas om ca. 4000:- för ett sådant test och det kommer inte att rentvå dig i vilket fall som helst eftersom du bara bevisar att du var ren vid testtillfället. Lätt att tajma in en testning om man känner till när testet ska göras...
yupp....
Citera
2010-06-29, 19:57
Medlem
I USA finns detta alternativ:

http://www.steroidconfirm.com/

Tror detta är mest poppis bland föräldrar som vill testa sina barn.
Citera
2010-06-29, 19:58
Medlem
Eisbrechers avatar
Ledsen för off-topic, men jag måste bara inflika att när jag bodde i USA så hittade jag till min förvåning ett självtest för AAS i den lokala matbutikens reaback. Jag skummade bara snabbt igenom texten på kartongens baksida och enligt tillverkaren så testades alla de "sedvanliga" preppen. Priset var på ett par dollar (!), vill jag minnas.
Citera
2010-06-29, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eisbrecher
Ledsen för off-topic, men jag måste bara inflika att när jag bodde i USA så hittade jag till min förvåning ett självtest för AAS i den lokala matbutikens reaback. Jag skummade bara snabbt igenom texten på kartongens baksida och enligt tillverkaren så testades alla de "sedvanliga" preppen. Priset var på ett par dollar (!), vill jag minnas.

Ja men det är nog det jag länkade till. Mindes att det varit snack om detta hemtest och googlade lite snabbt. Men denna kostar 140 dollar typ tror jag så jag vet inte. Man skickar in provet till labb, så det är inget man får svar på direkt.

Edit. Hittade en till.

http://www.craigmedical.com/Steroid_Testing.htm
Citera
2010-06-30, 00:02
Medlem
Kan någon här fejka ett test resultat på papper?
Citera
2010-06-30, 08:43
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSANE-O
Ja men det är nog det jag länkade till. Mindes att det varit snack om detta hemtest och googlade lite snabbt. Men denna kostar 140 dollar typ tror jag så jag vet inte. Man skickar in provet till labb, så det är inget man får svar på direkt.

Edit. Hittade en till.

http://www.craigmedical.com/Steroid_Testing.htm

Yes, det är mycket riktigt detta hemtest jag avsåg i mitt ovanstående inlägg. Dock var prislappen mycket humanare då butiken hade placerat kitet i reakorgen. Borde kanske ha köpt mig en kartong...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in