• 1
  • 2
2010-06-30, 08:35
Medlem
DeVisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedUp2k9
Tänk om. Du har de rätta kunskaperna ino kemi till att börja med för att hålla på med sådant?

Samt så glöm inte att primo bla är en väldigt svår steroid att "koka" ihop själv och inget för nybörjare.

Ja jag tror jag har tillräckliga kemikunskaper.
Läst Kemi A + B med bra betyg.
Har även jobbat med tillverkning av läkemedel i 3år samt en hel del man ska tala tyst om.
Men har inte läst in mig så mycket på kokning än men det verkar ju inte vara raketforskning direkt.
Därmed inte sagt att jag inte kommer med nybörjarfrågor på FB om kokning snart
Primo är väl svårt att göra med hög koncentration?
Läste om någon som sade sig ha lyckats å fram 200mg/ml men inga UG lab kör ju med högre än 100mg/ml så det lär väl vara kört.
Primo är ju annars det steroiden som det skulle vara lönsamt att koka, en kur med HG primo kostar ju ofantliga summor.
Citera
2010-06-30, 09:03
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVision
Ja jag tror jag har tillräckliga kemikunskaper.
Läst Kemi A + B med bra betyg.
Har även jobbat med tillverkning av läkemedel i 3år samt en hel del man ska tala tyst om.
Men har inte läst in mig så mycket på kokning än men det verkar ju inte vara raketforskning direkt.
Därmed inte sagt att jag inte kommer med nybörjarfrågor på FB om kokning snart
Primo är väl svårt att göra med hög koncentration?
Läste om någon som sade sig ha lyckats å fram 200mg/ml men inga UG lab kör ju med högre än 100mg/ml så det lär väl vara kört.
Primo är ju annars det steroiden som det skulle vara lönsamt att koka, en kur med HG primo kostar ju ofantliga summor.

Ah låter ju faktiskt bra, did not see that one comming, huh

Mjo 100mg/ml sen måste du ha lite andra kemikalier+ moar skillz.

Sant att det skulle vara lönsamt, dock är primoråvarorna inte gratis precis heller om jag inte missminner. Är rätt så saftiga priser på det...
Citera
2010-06-30, 11:03
Medlem
Prickskyttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverHarry
Nä dom mäter ju renheten på narkorika, det gör dom stor sak av om det är rena saker.

Det är så olika ibland går dom på renheten ibland på mängd..

Vet flera fall där dom fått hårda straff pga renheten o andra pga mängd o låg renhet..
Citera
2010-07-03, 20:18
Medlem
smokevatrs avatar
smokie åkte på pulver polisen/skl vägde bara grammen/hekton strunta i % på råhormonet men inte på det färdigblandade(fillers)pulvret .

kan rapportera om straffen om intresse finns.
Citera
2010-07-03, 20:21
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverHarry
Nä dom mäter ju renheten på narkorika, det gör dom stor sak av om det är rena saker.

beror på vilken rätt du hamnar i och vilken domare etc . generellt sett är dem petigare i hovrätten enligt mina irl erfarenheter.

dopinggrejen/ug är så "ny" så de vet knappt själva hur de ska agera när det gäller råhormoner
var ju inte alls många år sen ......ehhhhm typ 15-20år det var helt lagligt
Citera
2010-07-04, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr
beror på vilken rätt du hamnar i och vilken domare etc . generellt sett är dem petigare i hovrätten enligt mina irl erfarenheter.

dopinggrejen/ug är så "ny" så de vet knappt själva hur de ska agera när det gäller råhormoner
var ju inte alls många år sen ......ehhhhm typ 15-20år det var helt lagligt

Skulle bli mycke förvånad om inte håvrätterna tillämpar en mycke hårt tolkning, de hänger ju mycke på om man kan få upp några tidiga fall med drivna advokater som kan bli väglidande eller "prejudicerande" haha fick ja de rätt ska ja köpa en lott!
Citera
2010-07-04, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr
smokie åkte på pulver polisen/skl vägde bara grammen/hekton strunta i % på råhormonet men inte på det färdigblandade(fillers)pulvret .

kan rapportera om straffen om intresse finns.

Jag har för mig att det fins fall där folk åkt dit lika hårt på coffason som skarpt. För de var i syfte att spädas med och dom som köper köper ju lika mycke spätt som ospätt, samma sak med gräs det är inte thc:t som är förbjudet enbart utan canabis actavis.

Samma med sprit dom skiter i om spriten är 30,40 eller 50% Under 15% tror ja då e de vin.

Åklagarna kommer ju köra den linjen sten hårt vad gäller köparna x:st vialer testo,testo som testo sen är det praxis som gäller. Kanske som återförsäljare med tunnor av olja att dom tar hansyn till renhet innan det är tappat å klar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in