• 1
  • 2
2010-07-02, 21:35
Medlem
wamdues avatar
Minns att jag spillde ut en hel del chrome förut i mitt rum, det luktade en hel del. Var dessutom vinter, så kunde inte direkt vädra.. Höhö.. Vet inte riktigto m jag blev påverkad då jag sov, men lite lurig kände man sig allt.
Citera
2010-08-11, 00:03
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Jag hängde också i graffkretsar förr (eller ja, umgås ju fortfarande med många av dom människorna men det är få som är särskilt aktiva nuförtiden) och det hände också att vi boffade chrome en del gånger. Och fyfan vad sinnessjukt det är..riktigt bisarra hallucinationer man kan få av det.

Just chromefärg är nog knappast vanligt att folk utanför graffitikretsar boffar eftersom dom flesta nog inte känner till var man får tag på den typen av sprayfärg och det är dyrare än andra boffningsbara produkter (för chrome är den enda sprayfärgen som fungerar att boffa har jag märkt).

Däremot är det ju förekommande att kids i typ högstadieålder boffar andra saker som bensin, glade, lim osv..

Chrome är väll den "trippigaste" boff-drogen sägs det.
Nu boffade jag aldrig med dom, palla springa runt och se ut som The Silver surfer.
Har iof aldrig boffat öht.

Kan också tilläga att de flesta av dessa gossar inte är särskilt aktiva graffare längre.
En del är inte särskilt aktiva alls om man säger så.
Citera
2010-08-11, 01:02
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MOXXAR
Ha ha, ja visst kan det bli skumt, jag minns en gång när vi hade suttit och boffat upp en hel burk jag och en polare, blev så jävla väck att allt lixom stannade upp och gick i slow motion, svårt att förklara men det tickade typ fram, allt blev hackigt, jävligt skum drog det där..

Det går att boffa carlofon också, du vet såndär underredsfärg.
Vad är Carlofon?

Detta? http://www.hella.dk/default.asp?Page...MenuActive=161
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här