• 3
  • 4
2011-11-16, 02:56
Medlem
Brukar gilla Pringles men Fiery wasabi fick jag slnga. De var otbara!
Citera
2011-11-16, 14:10
Medlem
cerns avatar
wasabismak p chips lter inge vidare!
Citera
2011-11-22, 07:01
Medlem
Zvis avatar
De r otroligt goda!!
Citera
2012-02-15, 21:59
Medlem
Kpte en burk med Sourcream and onion spicy xtreme..
Dom har verkligen lyckats hlla kvar originalsmaken i brjan med en hetta p slutet, great job!
Har ven tit den starka med ostsmak, och frbaskat god
Citera
2012-10-02, 01:47
Medlem
masheds avatar
Faaan finns ju fortfarande inte Xtreme chili sauce i Sverige! Den var frbannat god (och stark)
Citera
2012-10-02, 20:00
Medlem
Ngon mer n jag som testat nya Xtreme Sizzlin Spicy Bacon? Jag gillar dem faktiskt men de r inte lika starka som de andra i serien. Jag gillar att de smakar som tunna bacon-varma chips fast med lite drag i och generst med krydda.
Citera
2012-10-02, 22:39
Medlem
Superstefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banankalas
Ngon mer n jag som testat nya Xtreme Sizzlin Spicy Bacon? Jag gillar dem faktiskt men de r inte lika starka som de andra i serien. Jag gillar att de smakar som tunna bacon-varma chips fast med lite drag i och generst med krydda.
Var har du lyckats komma ver sdana? Lt lockande...!
Citera
2012-10-03, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superstefan
Var har du lyckats komma ver sdana? Lt lockande...!

Har sett dem bde p mitt lokala Ica och Coop Forum, dock inte i ngra jttepartier.
Citera
2012-10-03, 16:35
Medlem
Beethovanias avatar
Citat:

Provar chipsen just i detta gonblicket, sjlv r jag ganska besviken p dem. Jag tycker de mest smakar lite surt och ngon baconsmak kan jag inte knna hur mycket jag vill. Nja, nd bttre n all jvla sourcream som finns p 98 % av alla andra chips i Sverige.
Citera
2012-10-04, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beethovania
Provar chipsen just i detta gonblicket, sjlv r jag ganska besviken p dem. Jag tycker de mest smakar lite surt och ngon baconsmak kan jag inte knna hur mycket jag vill. Nja, nd bttre n all jvla sourcream som finns p 98 % av alla andra chips i Sverige.

Ja, man har vl olika smak helt enkelt. Jag r en av f som gillade OLWs Kebabchips och Bearnaisechips och Estrellas ostburgarchips s det kanske sger ngot. Jag tycker dessa smakar som baconchips iaf s jag kommer fortstta kpa dem. Tycker det blir precis lagom starkt fr mig, blir s trttsamt annars att behva klunka i sig en liter mjlk som med chilisorten.
Citera
2012-10-04, 17:29
Medlem
Beethovanias avatar
Citat:
Ja, man har vl olika smak helt enkelt. Jag r en av f som gillade OLWs Kebabchips och Bearnaisechips och Estrellas ostburgarchips s det kanske sger ngot. Jag tycker dessa smakar som baconchips iaf s jag kommer fortstta kpa dem. Tycker det blir precis lagom starkt fr mig, blir s trttsamt annars att behva klunka i sig en liter mjlk som med chilisorten.

Japp, smaken r som baken och tur r det.

Nu nr jag t lite mer av chipsen s tyckte jag de var ganska goda nd, men jag kan fortfarande inte mrka baconsmaken.

Vill bara tillgga att Kebabchipsen r vldigt goda tillsammans med vitlksdip.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in