Tjenare. Kan man skaffa flera konto p swedbanks internetbank?
Nu har jag ett som heter e-sparkonto och ett "ungdomskonto" som r kopplat till mitt visa-kort. Kan jag skaffa nya konto-avdelningar/nya konto. T.ex skulle jag vilja ha ett "lner" osv.
Jag vill kunna strukturera upp min ekonomi helt enkelt.
Har lst p deras FAQ osv men kan inte komma underfull med det. Deras support suger ju ocks, klickade runt i 15 minuter kndes de som nyss hitta inga mailadresser eller snt.
Kostar ingenting. Meningen med esparkonto r att du ska sjlv skta administrationen s om man ska flja freskrifterna p banken s ska man inte kunna stta in eller ta ut kontanter i kassan genom kontot. Men det r f banktjnstemn som fljer den regeln. r det s att du vill ppna ngot annat konto tex transaktionskonto, servicekonto osv s fr du g in p banken, men eftersom man kan dpa sina konton sjlv nu s r det lttare att bara ppna ett espar.
Kostar ingenting. Meningen med esparkonto r att du ska sjlv skta administrationen s om man ska flja freskrifterna p banken s ska man inte kunna stta in eller ta ut kontanter i kassan genom kontot. Men det r f banktjnstemn som fljer den regeln. r det s att du vill ppna ngot annat konto tex transaktionskonto, servicekonto osv s fr du g in p banken, men eftersom man kan dpa sina konton sjlv nu s r det lttare att bara ppna ett espar.
Vet ni hur jag fr mina E-sparkonton uppvisade p startsidan av swedbank nr jag loggar in p internetbanken? ser just nu bara lnekonto p "egna konton" och mste in p Konton - versikt fr att se min andra konton. jobbigt tycker jag. gr det gra ngot t detta?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!