• 2
  • 3
2010-07-04, 14:22
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJdarkness
jag har fått för mig att de ska göra ondare i baken då jag tycker de allmänt är kännsligare muskel för mig :S får nog försöka ändå! men då köper jag 30 mm nål, börjar bli dags att ladda upp lagret nu så slipper man köpa allt sen

Mvh

Kan lova dig att det är mycket värre om det skiter sig i låret, för du blir krympling då. Man sätter i övre delen av arslet där man inte sitter så att säga och då är det lätt att leva med smärtan. Oftast är det inga problem alls utan jag vill bara försöka förklara läget om smärta uppstår.
Citera
2010-07-04, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrozzi
Kan lova dig att det är mycket värre om det skiter sig i låret, för du blir krympling då. Man sätter i övre delen av arslet där man inte sitter så att säga och då är det lätt att leva med smärtan. Oftast är det inga problem alls utan jag vill bara försöka förklara läget om smärta uppstår.

har du failat ens i låret någon gång? men blir långt ifrån en krympling man har problem när man ska gå ner under 90grader med låret när man failat när man sticker i låret...

satte en gång 6ml i vänstra sidan i övre delen i arslet och det gör jag aldrig om.
sen är röva typ den djupaste muskeln på kroppen då är det la dumt att köra 30mm nål ist för 40mm?
hört dom som kör 50mm utan problem. desto djupare du kommer i muskeln desto bättre.
en 30mm bottnar jag ju plus får trycka den in mot huden så det går inåt om jag kör det i låret.

låt killen pröva men det är ett klart tips.
Citera
2010-07-04, 14:51
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brandeneew
har du failat ens i låret någon gång? men blir långt ifrån en krympling man har problem när man ska gå ner under 90grader med låret när man failat när man sticker i låret...

satte en gång 6ml i vänstra sidan i övre delen i arslet och det gör jag aldrig om.
sen är röva typ den djupaste muskeln på kroppen då är det la dumt att köra 30mm nål ist för 40mm?
hört dom som kör 50mm utan problem. desto djupare du kommer i muskeln desto bättre.
en 30mm bottnar jag ju plus får trycka den in mot huden så det går inåt om jag kör det i låret.

låt killen pröva men det är ett klart tips.

Ska man igenom 5cm fett innan man träffar muskeln så är helt klart 30mm för lite.
På låren har jag i stort sett inget fett alls och då känns 30mm lagom. Funkar i min röv med 30mm iaf.
Och visst har det gått snett i låren... om det beror på att man sätter för nära en nerv eller ett blodkärl har jag ingen aning om, men ont har det gjort.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in