Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-04-29, 00:14
  #1
Medlem
MXs avatar
skulle ladda ner Nuclear RAT 1.0 Public Beta 5.från guiden i tråden ovan.Men det verkar inte gå för mitt virus prog raderar.Är det inte bara att spara den i e n mapp?Det e ju en zipfil.hmm varför aktiveras mitt virus prog??Ska tilläggas att jag e totalt novis på trojaner Men är interesserad att lära mig,Någonstans måste man ju börja
Citera
2004-04-29, 00:34
  #2
Medlem
Vilket AV har du?
Du kan ju testa att stänga av ditt AV.
Citera
2004-04-29, 00:38
  #3
Medlem
MXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohlen
Vilket AV har du?
Du kan ju testa att stänga av ditt AV.

Hmm blir inte min burk ifekterad då??Men trojanen måste väll va aktiverad för att progget ska känna av d??och det e ju en zip fil??man ska väl inte behöva stänga av AVt för att ladda hem?el måste man d...
Citera
2004-04-29, 00:42
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MX
Hmm blir inte min burk ifekterad då??Men trojanen måste väll va aktiverad för att progget ska känna av d??och det e ju en zip fil??man ska väl inte behöva stänga av AVt för att ladda hem?el måste man d...
Nej din burk blir inte infekterad. Dom är säkra att köra om du laddat ner dom från rätt hemsida. Ditt AV reagerar på trojanen p.g.a. den inte vill att du skall använda trojaner
Citera
2004-04-29, 00:47
  #5
Medlem
MXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohlen
Nej din burk blir inte infekterad. Dom är säkra att köra om du laddat ner dom från rätt hemsida. Ditt AV reagerar på trojanen p.g.a. den inte vill att du skall använda trojaner

Okidoki thx! Är det rätt hemsida länkarna från guiden då
Citera
2004-04-29, 00:48
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MX
Okidoki thx! Är det rätt hemsida länkarna från guiden då
Det måste det vara annars vet du ditt nya offer för spankning
Citera
2004-04-29, 00:51
  #7
Medlem
MXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohlen
Det måste det vara annars vet du ditt nya offer för spankning

Hehehe
Citera
2004-04-29, 15:50
  #8
Medlem
Fiinns d något AV att rekommendera om man sysslar med trojaner o övriga hacktools? Norton har klagat som fan. Fick aldrig det att funka med att ställa en mapp som undantag (där den ej ska varna).
Citera
2004-04-29, 16:28
  #9
Medlem
ksvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRB1
Fiinns d något AV att rekommendera om man sysslar med trojaner o övriga hacktools? Norton har klagat som fan. Fick aldrig det att funka med att ställa en mapp som undantag (där den ej ska varna).
Kaspersky. Den är dessutom snabbast av alla att upptäcka nya trojaner.
Citera
2004-04-29, 17:12
  #10
Medlem
Tackar, ska testa det. För mig att det är svårt att få en *host* "billig" licens men det är väl värt och försöka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback