2004-04-30, 11:44
Medlem
Stålfarfars avatar
Jag tror jag vomerar.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=129726
Citera
2004-05-03, 17:19
Medlem
zappzapps avatar
jag bävar
Citera
2004-05-04, 21:12
Medlem
ääääääääh vafan kan hon inte lägga ner? är så trött på henne, men hon har en snygg syrra som är lite*hmm *ler.....has been around
Citera
2004-05-06, 06:10
Medlem
Våra böner har besvarats.
Tack Agneta...
Citera
2004-05-06, 08:01
Medlem
Stålfarfars avatar
Det tar inte slut där.

http://www.agnetasjodin.com

Jag gör mitt bästa för att ta lärdom av allt eller alla som kommer i min väg. För att på så sätt utvecklas som människa.
På min hemsida kan du bland annat hitta delar av det som hjälpt och inspirerat mig på min resa. Hoppas du hittar något du kan ha glädje av. Känn dig varmt välkommen.

Hon börjar bli skum på allvar.
Citera
2004-05-09, 11:51
Medlem
hahah hon är juh helt blåst
Citera
2004-05-09, 13:46
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stålfarfar
Hon börjar bli skum på allvar.
Ja, hennes hemsida verkar handla väldigt mycket om mysticism och hokus pokus: Paolo Coelho, Da Vinci-koden, Maria Magdalena, Siddharta, kinesiska visdomsord och så vidare i all oändlighet. Snart kommer hon väl ut med en egen bok späckad med upplyftande små anekdoter om själavandringar, "tidigare liv"-upplevelser, pilgrimsfärder, slagrutor, spåkulor, astrologi, tarotkort och currykryss.
Citera
2004-05-09, 15:08
Medlem
Stålfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulle
Ja, hennes hemsida verkar handla väldigt mycket om mysticism och hokus pokus: Paolo Coelho, Da Vinci-koden, Maria Magdalena, Siddharta, kinesiska visdomsord och så vidare i all oändlighet. Snart kommer hon väl ut med en egen bok späckad med upplyftande små anekdoter om själavandringar, "tidigare liv"-upplevelser, pilgrimsfärder, slagrutor, spåkulor, astrologi, tarotkort och currykryss.

Självklart, kommer att säljas i TV4-butiken och på Ica Maxi...
Citera
2004-05-09, 18:05
Medlem
nä fy fan kan inte haggan dö eller nåt. :mad:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här