• 1
  • 2
2012-09-13, 13:41
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCrown
Det r vldigt tyst kring detta spelet. Kommer det 2012? Lite osker p det fr jag nog sga.
Ser fram emot detta sjukt mkt! Ingen som hrt ngot nytt?
Finns inget officiellt release datum, men om jag inte minns helt fel s har jag lst ngonstans att man siktar p slutet utav 2013.
Citera
2012-09-13, 15:33
Medlem
qbertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Finns inget officiellt release datum, men om jag inte minns helt fel s har jag lst ngonstans att man siktar p slutet utav 2013.

Jag har ocks lst det, var vl ntt om att han vill att allt ska va perfekt.

Hoppas p tidigare release!
Citera
2016-06-09, 15:39
Medlem
Ngon mer n jag som fortfarande vntar? Tror de blir grymt bra nr de slpps!
Citera
2016-06-09, 15:53
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skytt

Hade inte sett det dr frrn du bumpade trden och det ser ju faktiskt riktigt stmningsfullt ut.

Det har ven blivit 'Greenlit' p Steam: http://steamcommunity.com/sharedfile...s/?id=95795715

Dock r det vldigt aktivitet frn AgustinCordes's dr, sista posten var i mars, lite mer aktivitet p deras kickstarter.
Citera
2017-11-30, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skytt

Jag har vntat p spelet lnge. Har hga frvntningar men brjar bli skeptisk nr ett snt hr spel tar 7-8 r att frdigstlla. Tror det finns en stor risk att utvecklarna blivit hemmablinda och tagit i fr mycket, om ni frstr hur jag menar?

Senscape har i alla fall gtt ut med en uppdatering p Facebook nu:

Citat:
- Progress has been great lately. Thanks to a new programmer in the team and a thorough schedule we prepared, were in tip-top shape (relatively speaking, but still).
- In fact, we expect to have a fully playable version of the game later this year. But hold onto your horses: this doesnt mean a release date will be right around the corner, as theres going to be much more work to do.
- That said, it would seem 2018 will definitely be the year of Asylum. We hope to confirm a proper release date in the coming months.
- Have you seen our new cover video? It looks nice. You should really see it. Its dripping with mood.
- Weve settled on our glorious new rebranding. We cant be objective here, but dont you think it looks gorgeous in a creepy, totally deranged kind of way?
- Expect renewed hype and promo as we embrace this new style. More posters, teasers and neat surprises coming your way.
- Steam store page coming soon as well so you can wishlist the game, and well be also relaunching our site with a detailed blog and constant progress update.

Jag litar inte en sekund p att spelet kommer slppas 2018.
Citera
2024-11-15, 16:00
Medlem
diseuses avatar
En frsk release date reveal trailer avsljar att spelet (till slut!) r p vg att slppas den 6 mars 2025:

https://youtu.be/xaqcGH7t4wI
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in