• 2
  • 3
2010-07-23, 20:16
Medlem
Guesswhoiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
behövs väll inte mycket för att få upp wow på "ultra grafik" haha?

Om du kör upp i 1920x1200 kräver det mycket, sitter själv på en monster setup. Dock så för jag en loss på kring 100-200 fps när man använder Shadoq quality.

Samt kan tänka mig att du kanske behöver mer ram.
Citera
2010-07-24, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guesswhoiam
Om du kör upp i 1920x1200 kräver det mycket, sitter själv på en monster setup. Dock så för jag en loss på kring 100-200 fps när man använder Shadoq quality.

Samt kan tänka mig att du kanske behöver mer ram.

har max gräns på 2 gig ram på mitt moderkort
får väl stänga av varenda program och bara ha virus skydd och wow igång?
Citera
2010-07-28, 16:19
Medlem
Bluudtzuckahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Är det inte processorn som drar det allra största lasset i Wow?

Jo, det är i allra högsta grad processorn som drar det största lasset i WoW. Nu verkar ju TS grafikkort inte direkt vara någon höjdare men jag vill nästan garantera att du INTE kommer få ut bättre prestanda i WoW, oavsett vilket kort du köper. En stabil processor kombinerat med ett hyfsat grafikkort är att rekommendera.
Citera
2010-07-30, 13:36
Medlem
Bara för att du och somliga andra här inne ska förstå så kan jag meddela att ja sitter på en 3,4ghz quad CPU , 4gb ram och 2st 4890 1gb i crossfire och kan långt ifrån "maxa" WoW ... kör på medel/high för o behålla spelbart flyt
Citera
2010-07-30, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mp87
Bara för att du och somliga andra här inne ska förstå så kan jag meddela att ja sitter på en 3,4ghz quad CPU , 4gb ram och 2st 4890 1gb i crossfire och kan långt ifrån "maxa" WoW ... kör på medel/high för o behålla spelbart flyt

wow kan inte använda crossfire så egentligen sitter du på ett 4890 när du lirar wow. Du kan maxa allt om du stänger av skuggor helt, det kan jag lova. Bara att stänga av skuggor dubblade/tredubblade min FPS med ATI radeon 5770.
Citera
2010-08-01, 02:49
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trashsack
wow kan inte använda crossfire så egentligen sitter du på ett 4890 när du lirar wow. Du kan maxa allt om du stänger av skuggor helt, det kan jag lova. Bara att stänga av skuggor dubblade/tredubblade min FPS med ATI radeon 5770.

Fick du ut så mycket mer prestanda utan skuggor så är din processor slö..
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in