2024-12-05, 16:12
Medlem
xyklopfs avatar
Idag kom rets "well deserved reward" - G.destoyer. En kul maskin tycker jag.

Kom ihg att ppna dagens kalender i garaget, d fr man en extra token att handla fr i well deserved affren.
Citera
2024-12-06, 17:02
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotAyrtonSenna
Bring it on!

https://www.youtube.com/watch?v=X1U28eYo2bA

S jkla nice! Frsta 25-packet ldor inkpt. Ikvll blir det virre och ldppning. Kinesen ska hem!
Citera
2024-12-12, 21:36
Medlem
Ace Venturas avatar
S... ngon som ftt ngot kul i ldorna?

Sjlv hade jag lite otur den hr gngen. Fick XM57 (och en drs lg-tier vagnar), vilket var skoj i sig. Problemet r bara att jag redan har bde XM66 och TS-5 sedan tidigare. S den tillfrde inget nytt i garaget direkt. Fast det har ju varit ganska generst i vrigt med guld, premiumdagar etc. s Holiday Ops/ldorna knns nd ganska lyckat den hr gngen tycker jag. Dessutom har det varit runt 200k spelare inne varje dag som jag loggat p i december. Vem sa att WoT r dende?

Det stora problemet med XM57 r att den har s risig DPM (iaf jmfrt med de andra ovan). Men 270 i standardpenn och 630 i alfa fr en VIII r riktigt sknt. Det finns inget mer tillfredsstllande n att blsa bort en fiendevagn med ett enda skott!
-------------

Sg f.. att det pratas en del om WoT 2.0 under 2025. Bl a p The Armored Patrol. De stora grejerna ska vara:

- Branch expansion beyond tier 10 + Introduction of high-tier vehicles + tier 11 in the game
- Transition to a new game engine version + internal developer updates
- Graphics, environment, shadows, dynamic effects updates, new heavy tank textures
- New mechanics for high-tier vehicles + new effects for them
- New nation
- Hangar 2.0
- New matchmaker version + many minor improvements
- Large vehicle rebalancing (including vehicles below tier 8)
osv.

Det lter onekligen lite spnnande. Om det nu r sant? Den som lever fr se....
Citera
2024-12-18, 11:36
Medlem
Ace Venturas avatar
Gratis ny IX bara du loggar in i jul:

https://worldoftanks.eu/en/news/gene...december-2024/
Citera
2024-12-18, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Gratis ny IX bara du loggar in i jul:

https://worldoftanks.eu/en/news/gene...december-2024/

Blir vl som Patton the Tank?
Citera
2024-12-19, 12:38
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Blir vl som Patton the Tank?

Precis. GSOR the tank. Trodde det var en TD frst men tydligen r det en medium?

Jag tillhr ju ntterna som faktiskt tyckte Patton the tank var en ganska kul vagn. Har iofs bara spelat knappt 10 matcher i den men har nd en wr p 100% (hur ofta kan man sga det?) och genomsnittsdamage p ver 2,3k. S visst funkar den vid rtt tillfllen. Hoppas att GSOR blir ngot liknande. Ingen kanonvagn kanske men nd duglig nog fr att ta en ut p en spinn ibland.

Oavsett vad r det ganska nice av WG att ge ut lite gratisvagnar i hgre tier tycker jag. Nybrjarna fr testa p lite tuffare fighter och de rutinerade bjuds p fritt rullande kanonmat.
Citera
2024-12-20, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Precis. GSOR the tank. Trodde det var en TD frst men tydligen r det en medium?

Jag tillhr ju ntterna som faktiskt tyckte Patton the tank var en ganska kul vagn. Har iofs bara spelat knappt 10 matcher i den men har nd en wr p 100% (hur ofta kan man sga det?) och genomsnittsdamage p ver 2,3k. S visst funkar den vid rtt tillfllen. Hoppas att GSOR blir ngot liknande. Ingen kanonvagn kanske men nd duglig nog fr att ta en ut p en spinn ibland.

Oavsett vad r det ganska nice av WG att ge ut lite gratisvagnar i hgre tier tycker jag. Nybrjarna fr testa p lite tuffare fighter och de rutinerade bjuds p fritt rullande kanonmat.

Nu spelade jag aldrig Patton the Tank d alla spelade den nr den kom och dom dog ju givetvis frst. Sen dess har den blivit stende.

Kanske ska ge den en chans och sen GSOR en chans lngre fram nr folk slutat spela den.
Citera
2024-12-30, 15:59
Medlem
xyklopfs avatar
50% rabatt p utrustning och frndenheter just nu. Passa p och fyll lagren.
Citera
2025-01-07, 13:22
Medlem
Har krt WoT frn o till sedan 2012. Tycker nd att spelet i sig har utvecklas till ett mycket roligt spel men p det negativa sidan r ju detta med premium och allt vad det innebr, fr att inte tala om den bermda matchmaking som ibland verkar vara helt urflippad. De utvecklar ju ven vagnar och frsker att f en balans med det hela och hur de frsker med alla kartor att det skall bli s bra som mjligt.

Har inte kpt ngra julldor i r d priset r egentligen horribelt att betala fr att f en vagn, visserligen fr man ju en massa guld och andra saker med men tycker nd att de r ute o cyklar med detta.
Citera
2025-01-20, 16:02
Medlem
xyklopfs avatar
Black market eller auction eller vad det nu kommer kallas denna gng kommer tillbaka 22-26e januari. Maximera era tillgngar och var beredd att lgga bud p vad som kan tnkas komma (inga vagnar visas i videon, bara en teaser om eventet) :

https://www.youtube.com/watch?v=CxAVkONDiQM
Citera
2025-01-22, 16:52
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Black market eller auction eller vad det nu kommer kallas denna gng kommer tillbaka 22-26e januari. Maximera era tillgngar och var beredd att lgga bud p vad som kan tnkas komma (inga vagnar visas i videon, bara en teaser om eventet) :

https://www.youtube.com/watch?v=CxAVkONDiQM

Det sgs att frst ut r en ny variant av Waffen E100 som kallas "Phoenix"
P kinesservern r det en omvnd auktion. De brjar p 100.000 guld, s snker de priset varje timme tills alla r slda (dock minimum 55.000 guld).

Lot: Tank 🇩🇪 (TD) WT E100
Type: Price-reducing auction
Price (Gold): Starting price: 100,000 gold
Quantity: 3,000 pcs. (I EU lr det vara fler).

100.000 guld r typ = 4.000 pix fr en tank. Lycka till.
Senast redigerad av Ace Ventura 2025-01-22 kl. 17:00.
Citera
2025-01-22, 19:43
Medlem
Ace Venturas avatar
Ha! Trodde bara ngra f skulle g p 100k-nivn men alla 3.000 slde slut p 3,5 min!!!

WoT-valarna slutar aldrig att frbluffa en.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in