• 1
  • 2
2010-08-01, 23:04
Medlem
Om en kvinna inte ens pussar publikt, så visst kanske hon kysser i rummet, men att det skulle vara några passionerade kyssar i sådana fall har jag själv tyvärr inte upplevt. Därför tänker jag till en extra gång hur viktigt kyssar skulle vara med just en sådan tjej innan jag bestämmer mig. För det mesta besöker jag klubbar där kvinnorna inte får eller törs komma med sådana befängda krav. Passar det inte kan de ju alltid arbeta på andra typer av klubbar eller i ett annat yrke.

Allt som du skriver känner jag igen och har upplevt så det är gissingsvis allmänna fenomen man stöter på. Speciellt ditt dilemma känner jag väl igen.

Om man skall vara petig med grammatiken så skrev du "dörrar till nya servicenivåer". Det du beskrivit stämmer bra och speglar skillnaden mellan att vara okänd och känd kund. Det jag var extra intresserad av var egentligen vilka ytterligare nya nivåer av service som uppenbarat sig utöver de som kommer av att vara välkänd. Kanske rabatt på analt eller nåt?

Tack för svaren!
Citera
2010-08-01, 23:50
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Om en kvinna inte ens pussar publikt, så visst kanske hon kysser i rummet, men att det skulle vara några passionerade kyssar i sådana fall har jag själv tyvärr inte upplevt. Därför tänker jag till en extra gång hur viktigt kyssar skulle vara med just en sådan tjej innan jag bestämmer mig.

Jag håller med. Men jag har råkat på några opti-fucks som jag inte bara har kunna låta bli och som sedan har utvecklats till det bättre. Detta med utseende är min akilles-häl.

Citat:
För det mesta besöker jag klubbar där kvinnorna inte får eller törs komma med sådana befängda krav. Passar det inte kan de ju alltid arbeta på andra typer av klubbar eller i ett annat yrke.
Visst helt rätt, men vissa klubbar har blandade klientel och vissa grupper är inte lätta att tas med enligt kvinnor jag pratat med. Jag misstänker att det är därför de handlar som de gör.

Vilka klubbar kan du rekommendera? Har du någon party-treff att rekommendera. Jag har nog gått väldigt mycket efter ISG och de klubbar som är populära där. Inser att jag nog missat en del på grund av detta.

Citat:
Om man skall vara petig med grammatiken så skrev du "dörrar till nya servicenivåer". Det du beskrivit stämmer bra och speglar skillnaden mellan att vara okänd och känd kund. Det jag var extra intresserad av var egentligen vilka ytterligare nya nivåer av service som uppenbarat sig utöver de som kommer av att vara välkänd. Kanske rabatt på analt eller nåt?

Nått jag missade var detta med tid. Jag upplever att tid spelar mindre roll när man "känner" varandra. Jag har inte råkat ut för några minuträknare bland dem jag återvänt till. Vilket är väldigt avslappnande. Däremot finns det förstagångare som försökt läsa klockan efter egna metoder. Fösta gången vek jag mig. Men då blev jag så jävla arg på mig själv efteråt att jag inte låtit mig "luras" igen.

Den nivå jag ännu inte stött på, är AO-nivån (alles ohne). Vilket jag är glad över för det innebär att jag valt rätt kvinnor att umgås med i rummen. Jag kör covered BJ för der mesta, om det inte är kvinnor som verkar ta hand om sig och som har rätt inställning till sitt jobb. Så AO är uteslutet för mig. Detta är dock upp till var och en och jag har ingen synpunkt på de som gör detta, lika lite som jag har synpunkter på de som röker. kör för fort eller grillar köttet för hårt!

F
Citera
2010-08-02, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fkkgoer
Vilka klubbar kan du rekommendera? Har du någon party-treff att rekommendera. Jag har nog gått väldigt mycket efter ISG och de klubbar som är populära där. Inser att jag nog missat en del på grund av detta.
Klubbarna med högsta servicenivån är Bernds och Freudenberg som jag skrev. Det betyder inte att man kan helt slappna av i valet av partner, men riskerna att bli besviken är minimala. Det viktiga är att man blir stamkund på något ställe, och då helst på en eller flera klubbar som man trivs att vara på. Vilket du lyckats bra med.

ISG är en bra källa för fakta och inspiration, men man skall inte ta alla åsikter där som sanningar. Speciellt skall man inte planera sina besök efter åsikter om hur kvaliten på besättningen på en viss klubb förändras fram och tillbaka. Dessa påståenden är oftast gravt missvisande och speglar bara att någon killes favorittjejer tagit semester.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in