• 1
  • 2
2004-05-12, 08:29
Medlem
jobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillpopper
Tisd: Bröst + Triceps
Onsd: Rygg + Mage
Lörd: Lår + Vader
Sönd: Axlar + Triceps

Om man kör med ambition att växa anser jag att det är galet att köra ben dag tre. Gör man ett bra benjobb ska man rimligen inte ha energi till ett kvalitativt axel/triceps-pass dagen efter.
Citera
2004-05-12, 08:51
Medlem
Gaffes avatar
ok... Tack jobe ör hjälpen!!
Citera
2004-05-12, 09:50
Medlem
jobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffe
ok... Tack jobe ör hjälpen!!

Vad jag menar är att alla är individuella och har olika förutsättningar. Det finns nog lika många idéer om hur man lägger upp träningen som det finns människor. Om ett upplägg passar för någon betyder det inte med automatik att det passar dig. Därför tycker jag att man ska lägga upp ett individuellt anpassat program. Det går inte att gissa sig till vilka muskler etc du behöver utveckla mer än andra för bästa totalresultat.

Idag verkar det som om många söker enkla genvägar genom olika tillskott o.d, men de glömmer totalt bort att de skulle nå tusen gånger bättre resultat genom att träna rätt saker på rätt sätt i rätt tid. Ibland är det svårt att hålla sig för skratt när man ser hur vissa hanterar gymutrustningen och tränar t.o.m helt fel muskelgrupper än vad maskinen var avsedd för.

Så en grundlig genomgång av en pt eller någon annan som kan, håller jag för den säkraste genvägen till ett bra resultat
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in