2004-05-11, 11:06
Medlem
jobes avatar
Hörde av en bekant som pratat med någon som jobbat med Björn Skiffs, att han tydligen skulle vara väldigt besvärlig att samarbeta med. Jag känner instinktivt att det är struntprat och att Björn är en hyvens kille. Någon som vet om jag har rätt eller fel?
Citera
2004-05-11, 11:11
Medlem
Jag tror han är en trevlig karl. Kanske något hämmad p g a många års kändisskap.

Skifs skall det vara, namnet kommer av att hans farfar eller farfarsfar hette Skifs Andersson.
Citera
2004-05-11, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jobe
Hörde av en bekant som pratat med någon som jobbat med Björn Skiffs, att han tydligen skulle vara väldigt besvärlig att samarbeta med. Jag känner instinktivt att det är struntprat och att Björn är en hyvens kille. Någon som vet om jag har rätt eller fel?

Jag har hört att han brukade vara bög, och "bend ovade" för Bengt Palmers på 70-talet (tror jag det var)... Stämmer detta?
Citera
2004-05-11, 21:44
Medlem
Han verkar vara en trevlig kille, en som däremot är otrevlig är han som spelar "Vanheden" i jönssonligan
Citera
2004-05-12, 09:37
Medlem
Surts avatar
Jag håller också på att Skifs är en reko kille. Han är gift, så det skulle förvåna mig om hans läggning är något annat än strikt kosher... Även om han såg lite fjollig ut under blåblus-tiden, men vem gjorde inte det?
Palmers och Skifs har nog en privat platoniskt relation men proffessionellt har jag för mig att Björn sjunger/skriver och Bengt komponerar.
Citera
2004-05-12, 10:28
Medlem
auto:erotics avatar
Jag tror det kan vara ett litet helvete att arbeta med Skifs då han verkar vara en perfektionist med stort kontrollbehov. Därmed inte sagt att han inte kan vara en väldigt trevlig kille privat.
Citera
2004-05-14, 23:55
Medlem
Yields avatar
Extraknäckte tidigare i en butik som herr Skifs med bihang brukade frekventera. Verkade alltid vara en hygglig kille. Jag kommer särskilt ihåg en gång då han drog nåt skämt om något han letade efter. Faktiskt ganska lustigt till och med.

Hans fru är inte allt för oattraktiv heller, grr...
Citera
2004-05-19, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
Jag tror det kan vara ett litet helvete att arbeta med Skifs då han verkar vara en perfektionist med stort kontrollbehov. Därmed inte sagt att han inte kan vara en väldigt trevlig kille privat.

Ja, man måste skilja på privatperson och person i arbetet.

Har inte hört något illa om Skifs men har hört rykten om att Martin timell ska vara riktigt otrevlig privat.....

någon som träffat på eller hört nåt om Timell?
Citera
2004-05-19, 16:50
Medlem
Peter Harolds avatar
Som Björn själv berättat

Över lag är Björn Skifs en väldigt trevlig kille (man), och han gör ett sympatiskt intryck även privat. Men han har själv berättat att hans goda humör hänger mycket på dagsformen. Ibland har han känt sig (ganska) sliten, och det har ibland gått ut över omgivningen. Han tycker dessutom att det är besvärligt när folk inte förstår honom.

Tack för ordet!
Citera
2004-05-20, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter Harold
Över lag är Björn Skifs en väldigt trevlig kille (man), och han gör ett sympatiskt intryck även privat. Men han har själv berättat att hans goda humör hänger mycket på dagsformen. Ibland har han känt sig (ganska) sliten, och det har ibland gått ut över omgivningen. Han tycker dessutom att det är besvärligt när folk inte förstår honom.

Tack för ordet!

Ja självklart det är väl alla, man har sina bra och dåliga dagar tror han är precis som vem som helst förutom att han är känd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in