Stten skulle va spektakulrt o utver det vanliga och bringa nra 100 mille.
Sedan skulle sophgen frsvinna i anonymitet och leva flott och bajsa i toalettstol av porslin, men den planeringen frsvann i intet efter att stten "bara" bringade betydligt mindre n 100 mille, av vad som fanns p plats och efter att sopphgen kte fast med byxorna nere och dmdes till lnga fngelse straff och nu bajsar de i toalettstol av stl fst vid sngen.
Sopphgens familj och slkt r mrkta fr livet av deras bravur vilket gr det mycket svrt och svrast r det fr deras sm blatte avflling, som kurdens som blir kallade fr knamn av andra kidsen i skolorna. :-(
S var stten vrt besvret? Sklart nej. Som man bddar, fr man ligga *tihi*
Senast redigerad av Knullkompisen 2013-08-15 kl. 08:18.
Du r en sophg som skriver skit p FB och ingen kallar deras barn fr knamn. Jvla transa!
Skriver jag skit nr jag uppger att stten vart misslyckad och att allra strsta skada utdelas p vriga familjemedlemmar som mste bra skuld fr deras "mod"?
Off topic: Har du attitydsproblem eller vill du f stock i arslet? Sg en tid och plats s ska jag gra dig till en karl.
Nsta gng man ska ge sig p en stt ska man defintitvt inte involvera Safari eller hans brder, fr d r det krt innan stten har pbrjats. Fr de ker alltid dit.
Svartftterna Kadhum brderna r Sveriges svar p Dalton brderna.
Senast redigerad av Knullkompisen 2013-08-15 kl. 20:10.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!