2004-05-12, 11:45
Medlem
johanbtks avatar
Michael Brinkenstjärnahar blivit utsedd till den osexigaste personen i Sverige. Det är fan ett under att Aftonhoran skriver om vad som har varit känt länge med tanke på att nästan hela tidningen handlar om sånt som den sjärtgossen håller på med. På god andra plats kom Daniel Nyhlén, som dock inte en aaaaning om varför han har hamnat på en sådan lista. "– Det är alldeles uppenbart att Boyaheds skribenter inte har någon god smak. Jag tycker att jag är jättesexig." säger han i en kommentar. Han är fan dummare än vad jag trodde ifrån början.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...476720,00.html
Citera
2004-05-12, 12:03
Medlem
Rubbermans avatar
Skvaller.
/Moderator
Citera
2004-05-12, 13:02
Medlem
WSEs avatar
Min egen Top-10

1. Stina Lundberg Dabrowski

2. Olle Waller

3. Tjejen i Hipp hipp hora.

4. E-Type

5. Lucas Moodysson

6. Linda Rosing

7. Den lilla feta IKEA-ungen

8. Felix Herngren

9. BB-Jönsen Henrik

10. Anton Körberg
Citera
2004-05-14, 15:46
Medlem
johanbtk: Du har inte tänkt att det kan vara så att Nyhlén är en aning ironisk i sitt uttalande?
Citera
2004-05-14, 15:53
Bannlyst
HAHAHA!

Så nu har bögjäveln Nyhlén verkligen slut på material från sina homovänner när han börjar att referera till Boyahed.com!
Tror gossarna bakom den sidan skrattar högt åt att bögjäveln refererar till dem. De är ju lite mer seriösa än vad Nyhléns "journalistik" är.
Citera
2004-05-14, 16:47
Medlem
"Det är ganska otroligt att E-Type trots det lättantändliga håret och scenshowernas ihärdiga pyroteknik ännu inte brunnit till döds."

hah.. de har humor ju.. Förövrigt så hamnade E-Type på 43´e plats..
Citera
2004-05-24, 11:28
Medlem
Crashs avatar
Han och BB-Linda kan ju bli tillsammans så bildar de Sveriges osexigaste par
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in